וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקן ספסל לבאנקר הגדול ביותר: הנתון המדהים של ואן אובריים

השחקן החשוב ביותר בקישור של רובי קין סיים את המשחק מול הפועל חיפה עם 90 מסירות ב-100 אחוזי הצלחה. צפו בביצועיו של הגאון ההולנדי

ביצועיו של יוריס ואן אובריים מול הפועל חיפה/ספורט1

ערן זהבי כבש אמש (שלישי) צמד טיפוסי, הגיע ל-19 שערי ליגה וקרא תיגר על דין דוד בקרב על מלכות השערים; אושר דוידה עלה מהספסל והביא לשינוי שסייע למכבי תל אביב להביס 0:3 את הפועל חיפה; ודור פרץ היה דומיננטי כהרגלו, וכבש את שער הליגה העשירי שלו העונה - שיא אישי.

אבל למכבי תל אביב היה גיבור נוסף אמש - שקט הרבה יותר, אבל לא פחות חשוב מאף שחקן אחר על כר הדשא: יוריס ואן אובריים. הבאנקר של רובי קין סיים את ההתמודדות עם נתון נדיר - הוא חילק 90 מסירות, ודייק בכל אחת ואחת מהן.

ואן אובריים סיפק 21 מסירות בשליש ההתקפי, ופעמיים מסר את המסירה האחרונה לפני הבעיטה של חבריו. הוא רשם גם 7 מ-7 במסירות ארוכות וחילק שתי מסירות מפתח.

כעת כבר קל לשכוח שוואן אובריים יובש אשתקד ושותף בתשעה משחקי ליגה בלבד. העונה יש לו 44 הופעות בכל המסגרות, ובעוד הוא לא מצא את הרשת אפילו פעם אחת ובישל רק שלוש פעמים, ההשפעה שלו על מכבי תל אביב ברורה לכל.

ואן אובריים שביעי בדקות ליגה העונה אצל הצהובים, והוא הוחלף יותר מכל שחקן אחר אצל רובי קין (19 פעמים). למרות זאת, הוא מדורג שלישי בקבוצה במסירות ומסירות מדויקות (גבי קניקובסקי ראשון, אנריק סבוריט שני), שני בתיקולים מוצלחים (אחרי קניקובסקי) ושלישי בעבירות (אחרי מילסון ודור פרץ).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully