וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטון מבוקש, פרץ יקבל הצעה, מאמץ בגזרת יונה: הקיץ של מכבי ת"א

22.5.2024 / 6:15

האלופה חושבת קדימה, על הפרק: חוזה לשלוש שנים עם דן ביטון, מימוש האופציה עם דוידזאדה, חוזה חדש עם דור פרץ שמבוקש בחו"ל והגברת הלחץ על בית"ר כדי לרכוש את עדי יונה תמורת כסף ושחקנים. מסתמן: משפתי ימשיך כשוער ראשון בעונה הבאה

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 3:0/ספורט1

מכבי תל אביב רוצה את דן ביטון בחוזה חדש לשנים הבאות. למכבי תל אביב הסכם נוכחי מול הקשר והיא יכולה להאריך את ההתקשרות איתו בעונה נוספת על פי אופציה שיש לה, אבל במועדון לא רוצים להסתפק בעונה אחת ורוצים חוזה חדש לשלוש שנים. גם אופיר דוידזאדה מחזיק בחוזה ובו אופציה לעונה הבאה וגם מולו, מכבי תל אביב שואפת להארכה עם חוזה חדש.

שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, דור פרץ. דני מרון
שוב מבוקש בחו"ל. פרץ/דני מרון

עוד בוואלה!

קין החמיא למחליפים, דוידה: "חשוב לזהבי לסיים כמלך השערים"

לכתבה המלאה

מיהו שחקן העונה?

ערן זהבי
מילסון
גבי קניקובסקי
23999 משתתפים

מיהו מאמן העונה?

רובי קין
מסאי דגו
רוני לוי
שרון מימר
חיים סילבס
סלובודן דראפיץ'
29041 משתתפים

שחקן שנמצא במעקב של מספר קבוצות בחו"ל הוא דור פרץ וייתכן כי בזמן הקרוב תקבל מכבי תל אביב פנייה להיכנס למשא ומתן על רכישתו. במכבי תל אביב לא מתכוונים למכור את הקשר, שנתן עונה מצויינת, וגם מולו עשויים לפתוח במשא ומתן על חוזה חדש.

מכבי תל אביב תגביר בקרוב את הלחץ על בית"ר ירושלים כדי לקדם עסקה של כסף ושחקנים על עדי יונה, בתקווה לחזק את הסגל בעוד שחקן התקפי כישרוני.

שוער מכבי תל אביב, רועי משפתי. מאור אלקסלסי
יקבל קרדיט. משפתי/מאור אלקסלסי

אף שזכתה באליפות כבר בשבת, רובי קין רצה אתמול את הניצחון בשביל הרקורד והמוניטין של המועדון והלך עם מרבית שחקני ההרכב ביניהם גם השוער רועי משפתי, שנתן משחק יציב ובטוח בין הקורות ושמר על שער נקי. מכבי תל אביב צפויה להשלים את צירופו של השוער הצעיר אופק מליקה ונראה כי משפתי, שהגיע ממכבי חיפה כשוער משנה ופילס דרך לעמדת השוער הראשון במכבי תל אביב, ימשיך להיות השוער הראשון בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully