וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמאס לה: אשתו של רובי קין תקפה את "לוחמי המקלדת" ברשתות החברתיות

קלודין קין בירכה את מכבי תל אביב על האליפות וחטפה ביקורות באירלנד, שלא בפעם הראשונה: "אלה פרופילים פייק, אנשים חסרי ביטחון"

רובי קין שר בעברית עם אוהדי מכבי תל אביב/גל שחר בוקרה

רובי קין חגג ביום שבת אליפות ראשונה כמאמן ראשי, ובכך חתם עונה טעונה מאוד. לצד ההצלחות בישראל, ספג שחקן העבר האגדי ביקורות ללא הפסקה במולדתו אירלנד, על כך שבחר להישאר בישראל מאז תחילת המלחמה.

בחודשים האחרונים שוהה קין בתל אביב כשאשתו קלודין וילדיו באירלנד. מאז הזכייה, זוגתו פרסמה שלל ציוצי חגיגה - וספגה, כרגיל, תגובות קשות ברשתות החברתיות. הפעם היא בחרה להגיב.

"לוחמי המקלדת נבהלים כשאני מסמנת אותם", כתבה קלודין קין. "למדתי לפני זמן רב שאלה פרופילים פייק, אנשים חסרי ביטחון הם אלה שמתעללים ברשתות החברתיות. זה לא מטריד אותי. אני כאן באירלנד עם הילדים שלי ומותר לי להעריך את ההישגים של אבא שלהם".

"בעלך זרק לפח את המעמד שלו כשחקן הגדול בתולדות אירלנד כשהחליט לאמן במדינת אפרטהייד שמבצעת רצח עם", כתב לה בתגובה אחד המשתמשים בטוויטר, וקין ענתה: "מתה על הפרופיל - זו בדיוק הנקודה שלי. בהצלחה לך".

רובי קין, קלודין קין. Kevork Djansezian, GettyImages
עונה לבקרים. קלודין קין עם רובי קין/GettyImages, Kevork Djansezian

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

ב"אינדיפנדנט" האירי כתבו אמש ש"קין הצעיד את מכבי תל אביב לאליפות בעונתו הראשונה כמאמן", התגאו ב"הצלחתו המקצועית המרשימה", אבל הוסיפו ש"אי אפשר לשכוח את ההקשר הפוליטי", כשהם מציינים: "קין לא רצה לדבר על פוליטיקה אחרי שמונה לתפקיד, אבל ההחלטה שלו להישאר בישראל גם אחרי ה-7 באוקטובר הפכה את המהלך הזה לעוד יותר שערורייתי ושנוי במחלוקת".

באתר "RTE" ציינו ש"קין החזיר את מכבי תל אביב לגדולה אחרי שנים מאכזבות", אבל גם כאן הזכירו את ההקשר הפוליטי: "הוא התעקש לקחת את התפקיד ולחזור שוב ושוב על כך שהוא לא רוצה להיכנס לעניינים פוליטיים, אבל עצם המעבר שלו היה גם אמירה פוליטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully