וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין אישר מחנה אימונים בפולין. טרם החליט על הישארות

20.5.2024 / 19:05

מאמן מכבי תל אביב עדיין לא החליט האם להמשיך גם בעונה הבאה, אך היה מעורב בבחירת מחנה האימונים שייפתח ביולי בסמוך לקראקוב. האלופה מתנהלת מולו כאילו הוא נשאר, אך מכינה גם אלטרנטיבות. קניקובסקי, דוידזאדה ובלטקסה לא יתלבשו בשלישי

תקציר משחק ההכתרה: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט1

אף שטרם הודיע דבר חד משמעי באשר לעתידו בעונה הבאה, רובי קין מתנהל כמי שיאמן את מכבי תל אביב גם בעונה הבאה. לוואלה! ספורט נודע כי קין היה מעורב בבחירת מחנה האימונים של הקבוצה שייפתח בתחילת חודש יולי בפולין במקום הסמוך לקראקוב.

בקיץ שעבר קיימה הקבוצה את מחנה האימונים שלה בדרום ספרד, מקום אותו בחר אייטור קראנקה, שלא זכה לאמן את הקבוצה כפי שרצה. במכבי תל אביב החליטו שהקיץ צריך לקיים את מחנה האימונים במזרח אירופה ממספר סיבות. מעורבותו של קין בכל מה שקורה אינה יכולה עוד ללמד כי הוא יישאר לעונה נוספת, כפי שמכבי תל אביב רוצה, ולכן בקרב האלופה צריכים גם להיערך לאפשרות שהוא יעזוב.

במכבי תל אביב מתנהלים מול קין כאילו הוא נשאר במועדון וזה הלך הרוח, אבל בתקופה כזו רגישה - כל החלטה שיקבל זר במועדון, בין אם מצוות האימון או מקרב השחקנים, תתקבל בהבנה. מכאן שהמועדון נערך לכל תרחיש ומכין אלטרנטיבות למקרה שמאמן מכבי תל אביב יודיע כי הוא מבקש לעזוב.

רובי קין מאמן מכבי תל אביב מניף את צלחת האליפות עם מיטש גולדהאר בעלים מכבי תל אביב. אריאל שלום
גם קראנקה היה מעורב בבחירת מחנה האימונים - ולא נשאר. קין/אריאל שלום

מיהו מאמן העונה?

רובי קין
מסאי דגו
רוני לוי
שרון מימר
חיים סילבס
סלובודן דראפיץ'
29049 משתתפים

מיהו שחקן העונה?

ערן זהבי
מילסון
גבי קניקובסקי
24003 משתתפים

האליפות ה-24 בתולדות מכבי תל אביב

מחר (שלישי, 20:30, ספורט1) תצא האלופה הטריה למשחק חוץ מול הפועל חיפה. גבי קניקובסקי ואופיר דוידזאדה שפתחו מול הפועל באר שבע יקבלו הפעם מנוחה, וכמוהם גם מתן בלטקסה שאינו חש בטוב לא יתלבש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully