וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי בנאום תודה: "גרמתם לי ללכת נגד ההיגיון ונגד הסיכויים"

19.5.2024 / 13:39

שחקן העונה ממשיך לחגוג את האליפות: "לחזור בגיל 35 למקום שעשית בו הכל זו החלטה לא קלה, אבל מה כיף בהחלטות קלות?"

תקציר משחק ההכתרה: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט1

פחות מ-24 שעות אחרי שמכבי תל אביב הוכתרה לאלופה ושערן זהבי שוב קיבל את פרס "שחקן העונה", החלוץ הוותיק פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, ובו הודה לאנשי המועדון והשחקנים, לאוהדים ובעיקר לאנשים הקרובים אליו.

זהבי כתב היום (ראשון):

"וואו, כמה חיכיתי לרגע הזה, אני לא יודע אפילו מאיפה להתחיל. אני רוצה להגיד לכם תודה על הכל, תודה על האהבה האינסופית לאורך השנים, מהרגע שהגעתי כולל הרגעים שעזבתי ועד הרגע שגרמתם לי לחזור כשהגעתי עם פ.ס.וו איינדהובן. הכל היה שווה בשביל להגיע לרגע הזה אתמול!

"גרמתם לי ללכת נגד ההיגיון, נגד כל הסיכויים וכל סיפורי העבר על שחקנים שחזרו ונכשלו וזה נגמר לא טוב. לחזור בגיל 35 למקום שעשית בו הכל זו החלטה לא קלה, אבל מה כיף בהחלטות קלות? שמח שצלחנו את האתגר הזה ביחד וכשאני אומר ביחד - זה כולם כולל כולם. מאמנים, שחקנים, אנשים מאחורי הקלעים. והכי חשובים, אמנם כתבתי אותם אחרונים אבל הם הכח האמיתי שהרים אותי ברגעים קשים - זה המשפחה שלי והחברים הקרובים.

"אז שוב רק תדעו שאני אוהב אתכם מהלב וכל רגע על המגרש גרמתם לי לתת 100 אחוז מעצמי בכל יום בכל דקה! מכבי ת"א אלופת המדינה! איזה כיף להגיד את זה שוב יאללה תהנו מהרגע".

ערן זהבי חוגג עם אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
זהבי חוגג ביציע אמש/אריאל שלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully