וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר דוידזאדה: "היו הרבה עליות וירידות, בגלל זה כל כך מתוק"

19.5.2024 / 10:00

המגן הוותיק חגג אליפות רביעית בקריירה: "נלחמנו בשיניים, הכי מגיע לנו בעולם. בשביל זה משחקים כדורגל". על רובי קין: "אין הרגשה יותר טובה מלשמוע שהמאמן רוצה אותך. הוא מדהים"

תקציר משחק ההכתרה: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט1

החגיגה של אופיר דוידזאדה אתמול (שבת) בבלומפילד התחילה מוקדם. שש שנים ארוכות חלפו מאז שכבש את שער הליגה האחרון שלו, במאי 2018 נגד בית"ר ירושלים, אבל אמש הוא מצא את הרשת של הפועל באר שבע. מכבי תל אביב ניצחה 0:3 ומיד לאחר מכן פצחה בחגיגות האליפות.

דוידזאדה נע העונה בין ההרכב לספסל, אבל בכל זאת צבר 34 הופעות עד כה ויש לו תפקיד חשוב ומכובד בזכייה ה-24 של מכבי תל אביב באליפות. "זו האליפות הרביעית שלי ולכל אחת יש סיפור משלה", אמר המגן בן ה-33, "נכון שבאליפות עם הפועל באר שבע הייתי יותר דומיננטי, אבל זה לא משנה - כדורגל זה משחק קבוצתי. כל אחד נותן את הנשמה, אם הוא משחק 10 דקות או עונה שלמה. כל תואר הוא מיוחד ומדהים, בשביל זה משחקים כדורגל. זו המטרה עוד מהילדים".

דוידזאדה קיבל העונה הרבה מחמאות מרובי קין, שגם אמר לאחרונה שהוא רוצה שימשיך בעונה הבאה. "אין הרגשה יותר טובה מאשר לשמוע ממאמן שהוא רוצה אותך", אמר אמש, "זה מרגש. מאמן הוא האבא של כולנו ולשמוע את הדבר הזה נתן לי תחושה מדהימה".

שחקן מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה. דני מרון
התחיל את החגיגה מוקדם. דוידזאדה/דני מרון
sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

צפו ברובי קין חוגג עם הקהל הצהוב

רובי קין מאמן מכבי תל אביב שר עם האוהדים/גל שחר בוקרה

המגן הוסיף על קין: "רואים את העבודה שלו על המגרש. מבחינה אישית, הוא לקח אותי כפרויקט. תמיד פרגנתי לרוי (רביבו) ודחפתי אותו, אבל חיכיתי להזדמנות שלי והמשכתי לעבוד. רובי ראה והעריך אותי. הוא מאמן מדהים ורואים את התוצאות. אנחנו רוצים ומקווים שיישאר".

דוידזאדה נשאל האם הוא מרגיש שלא מעריכים מספיק את מכבי תל אביב העונה: "אני חושב שהערכה מבחוץ היא משהו שלא צריך להתעסק בו. אתם רואים את השמחה כאן וזה מה שחשוב. היו הרבה עליות וירידות ואני חושב שבגלל זה כל כך מתוק. כל כך רצינו את זה ונלחמנו בשיניים. הכי מגיע לנו בעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully