וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו אלופים בזכות. היינו הטובים ביותר": ערן זהבי מסכם עונה

הלחץ לעמוד במשימה ("זו אליפות מאוד קשה. אחרי שלוש שנים, היה כאוס"), הזכייה בשחקן העונה ("מדהים לעשות זאת שוב"), היחסים עם קין ("ניסו לייצר מתח בינינו"). ערן זהבי מסכם עונה מרגשת ורומז: "פיזית אני יכול לשחק עוד חמש שנים. מנטלית? נראה"

תקציר משחק ההכתרה: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט1

לפני שמונה ימים בחיפה, זה היה נראה שערן זהבי כבר לא יחזור לשחק העונה. הוא נפצע בכתפו ובמכבי תל אביב דיברו על ניתוח. אבל זהבי לא רצה לוותר על משחק האליפות. "לא יכולתי לוותר על המשחק הזה", אמר זהבי אחרי חצות כשיצא מחדר ההלבשה של מכבי תל אביב בבלומפילד ופניו לחגוג את האליפות עם מכבי תל אביב. "הפציעה לא השתנתה, אבל אתם כבר מכירים אותי שלא אפספס משחק כזה. בשביל זה חזרתי למכבי תל אביב לפני שנתיים. בשביל אליפויות כאלה".

עם כל כך הרבה שערים ותואר שחקן העונה של המנהלת, למה אנחנו מנסים לברר אם אתה פורש?

"אני כל כך מאושר שזכיתי בכדורגלן העונה. בגיל 37 לעשות את זה שוב, זה מדהים. לגבי העתיד שלי יש עוד זמן. אני רוצה לחיות את הרגע ולהחליט בהמשך".

מה שי אומרת?

"הגדולה של שי שהיא תומכת בי בכל החלטה. כל מי שקרוב אלי, רוצה שאמשיך לשחק. זה בסוף עושה עניין לכולם, אבל בואו נהנה מהרגע. הבשורה שלי הערב היא שמכבי אלופה, שאני זכיתי בשחקן העונה".

כמה הגוף יכול להחזיק?

"פיזית, אני יכול לשחק עוד חמש שנים. מנטלית? בואו נראה".

ערן זהבי מכבי תל אביב חוגג את האליפות עם הילדים שלו. אריאל שלום
מזכרת קטנה מאירוע גדול. זהבי חוגג עם המשפחה/אריאל שלום

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

מילה על יחסיך עם רובי קין.

"היחסים של רובי ושלי טובים מאוד. ניסו באמצע העונה לייצר דברים בינינו וזה לא היה נכון. אנחנו בספורט קבוצתי ואני יכול לרדת לספסל מדי פעם. אל תעשו טרגדיה בכל פעם שאני לא משחק. היחסים ביני לבין רובי טובים מאוד והיו טובים גם כשהוא ניהל טוב את הסגל וירדתי לספסל כי היה עומס של משחקים".

לא כולם מעריכים את האליפות הזו.

"זו הייתה אליפות מאוד קשה. עברו שלוש שנים בלי אליפויות. היה כאוס מזה. לכל אליפות יש את הקסם שלה. אנחנו אלופים בזכות ולא בחסד. מכבי תל אביב הייתה הקבוצה הכי טובה העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully