וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר לא התחייב על עתידם של קין וזהבי: "נסיים את העונה ונחליט"

בעלי מכבי ת"א: "האליפות עדיין לא מציבה אותנו איפה שאנחנו רוצים. הרגשתי שאני צריך להיות פה. יהיה מסובך להביא זרים. זו שנה שלא אשכח, לאור הנסיבות". על החלוץ: "חלק עצום מהקבוצה"

תקציר משחק ההכתרה: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט1

בתום משחק הניצחון 0:3 על הפועל באר שבע שהבטיח למכבי תל אביב זכייה באליפות ה-24 בתולדותיה, הבעלים של המועדון הצהוב, מיטש גולדהאר, שוחח עם התקשורת במסיבת עיתונאים באצטדיון בלומפילד.

"התחושה מדהימה, עברנו תהליך מדהים. זו האליפות השישית שלי, כל אחת מהן שונה מהשאר, זו בוודאות, לנוכח הנסיבות. מאוד מיוחד, הרבה אנשים הושפעו מהאירועים ואני שמח להביא שמחה ולתת להם לחגוג", סיפר הקנדי.

הגעתו לארץ לפני המשחקים המכריעים: "אני מרגיש שהזדקנתי תוך כדי התהליך, שום דבר לא בא בקלות, אבל הטיימינג היה טוב. הלוואי שהייתי יכול לבוא יותר, אבל בכל מקרה אני מרגיש שהייתי צריך להיות פה".

עתידו של המאמן רובי קין: "עדיין יש לי שמפניה על החולצה. צריך לסיים את העונה ואז לדון בעונה הבאה. כרגע ניהנה, אחר כך נתמקד בהכנות".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב מניף את צלחת האליפות עם מיטש גולדהאר בעלים מכבי תל אביב. אריאל שלום
רובי קין מאמן מכבי תל אביב מניף את צלחת האליפות עם מיטש גולדהאר בעלים מכבי תל אביב/אריאל שלום
ערן זהבי חוגג עם אוהדי מכבי תל אביב. אריאל שלום
החלטה לגביו - בסוף העונה. ערן זהבי חוגג עם אוהדי מכבי תל אביב/אריאל שלום

האליפות ה-24 בתולדות מכבי תל אביב

גולדהאר סיפר על העונה שהתנהלה בצל המלחמה: "המציאות הייתה הזויה. נאלצנו להפסיק לשחק, אנחנו משחקים כדורגל וזה כלום לעומת מה שקורה במדינה. היו לנו כמה חוויות לא נעימות באירופה, יותר מבדרך כלל, זו תזכורת לסיטואציה שבה ישראל ובכלל היהודים נמצאים. זו שנה שלא אוכל לשכוח לאור הנסיבות".

הזרים שיגיעו: "אכן יהיה מסובך להביא זרים, אבל זה משהו שנצטרך להתמודד איתו. בהשוואה למה שהרבה אנשים כאן מתמודדים איתו ביומיום - זה כלום".

בעלי מכבי תל אביב המשיך: "אני פה 15 שנה וזו חוויה מדהימה שאני עובר. זה מאוד מיוחד עבורי. יש עדיין הרבה פוטנציאל. אני שמח שזכינו, אבל האליפות עדיין לא מציבה אותנו במקום שאנחנו רוצים להיות".

על ערן זהבי: "היו לנו דיונים, נסיים את העונה ונחליט. ערן הוא חלק עצום מהקבוצה, העונה ובשנים קודמות. אני מאוד גאה בו, הוא אדם מאוד תחרותי וחכם. הוא נתן הרבה לקבוצה".

על הזרים, שרק שניים מהם השפיעו: "יש לנו קבוצה מצוינת, ויש כל מיני נסיבות. לא אכנס להחלטות של מאמן, אבל בסוף ניצחנו כקבוצה. זה סגל יוצא מהכלל, שמיצה את הפוטנציאל שלו ולפעמים התעלה עליו. באר שבע ומכבי חיפה נתנו לנו מוטיבציה להתעלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully