וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין חגג בטירוף, באירלנד תקפו: "בושה לאומית, אין לך לאן לחזור"

מאמן מכבי ת"א זכה באליפות בעונתו הראשונה על הקווים, במולדתו לא שכחו את "ההקשר הפוליטי": "אלפי פלסטינים נשחטים, והוא חוגג"

רובי קין שר בעברית עם אוהדי מכבי תל אביב/גל שחר בוקרה

איזו עונה עברה על רובי קין. מאמן מכבי תל אביב מלכתחילה ספג אש על עצם מעברו לישראל, ולאורך העונה לא תמיד קיבל את מלוא הכבוד גם מאוהדי מכבי תל אביב בעצמם. בסופו של דבר הוא חוגג הישג מרשים עם זכייה באליפות בעונתו המלאה הראשונה כמאמן ראשי, אבל באירלנד רחוקים מלשמוח איתו - וממשיכים לבקר את החלטתו להישאר בישראל בזמן המלחמה, על רקע התמיכה הגורפת של האירים בפלסטינים.

"פאק יו, רובי קין", כתבו אירים רבים ברשתות החברתיות למראה התמונות של קין חוגג בטירוף את התואר עם אוהדי מכבי תל אביב. "זה גורם לי להקיא. 16 אלף ילדים פלסטינים (המספרים לא מדויקים, כמובן) נשחטים על ידי ישראל, ורובי קין חוגג", נכתב. "אפילו לא גינוי אחד קטן על רצח העם שמבוצע בפלסטינים בחצי השנה האחרונה. תזדיין רובי, אתה בושה לאומית!". משתמש אחר כתב: "פאק יו רובי קין. תישאר שם, אתה לא רצוי באירלנד, אין לך לאן לחזור".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב לצד מיטש גולדהאר 
בן מנספורד עם צלחת האליפות. אריאל שלום
לא כולם שמחים בשבילו. רובי קין/אריאל שלום
sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

קלודין קין, אשתו-של, הצטרפה לחגיגות

קמצוץ מהתגובות באירלנד

גם בערוצים הרשמיים יותר ציינו את ההישג של קין עם הסתייגויות. באתר "אינדיפנדנט" כתבו ש"קין הצעיד את מכבי תל אביב לאליפות בעונתו הראשונה כמאמן", התגאו ב"הצלחתו המקצועית המרשימה", אבל הוסיפו ש"אי אפשר לשכוח את ההקשר הפוליטי", כשהם מציינים: "קין לא רצה לדבר על פוליטיקה אחרי שמונה לתפקיד, אבל ההחלטה שלו להישאר בישראל גם אחרי ה-7 באוקטובר הפכה את המהלך הזה לעוד יותר שערורייתי ושנוי במחלוקת".

באתר "RTE" ציינו ש"קין החזיר את מכבי תל אביב לגדולה אחרי שנים מאכזבות", אבל גם כאן הזכירו את ההקשר הפוליטי: "הוא התעקש לקחת את התפקיד ולחזור שוב ושוב על כך שהוא לא רוצה להיכנס לעניינים פוליטיים, אבל עצם המעבר שלו היה גם אמירה פוליטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully