וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינו זוארץ בירך, אחיו של זהבי עקץ: "אמרתם לו לפרוש מכדורגל"

18.5.2024 / 22:43

יו"ר ההתאחדות החמיא, יאיר לפיד חגג, אחיו של שחקן העונה צייץ: "אמרתם שהוא לא מתאים, שהוא מבוגר, שהוא תוקע את מכבי"

תקציר משחק ההכתרה: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:3/ספורט1

מכבי תל אביב חגגה הערב (שבת) את האליפות ה-24 בתולדותיה, כשנותרו שני מחזורים עד תום עונת 2023/24. הצהובים הוליכו את הטבלה לאורך כל העונה מלבד מחזור אחד, איבדו פער של 10 נקודות, החזירו אותו בהמשך והערב סיימו יום חגיגי עם הנפת הצלחת. התואר חזר לקרית שלום אחרי שלוש שנים בהן מכבי חיפה שלטה ללא עוררין בליגת העל וזכתה בשלוש אליפויות רצופות. זו הצלחת השישית בעידן מיטש גולדהאר.

אחיו של ערן זהבי שזכה בתואר "כדורגלן העונה", אבי זהבי, עקץ ב-X (לשעבר טוויטר): "אמרתם לו לפרוש, אמרתם שהוא לא מתאים כבר, שהוא מבוגר, שהוא איטי, שהוא תוקע את מכבי. כתבי חצר פתחו מהדורות ובלבלו תמוח בשביל כותרות. פאקינג ערן זהבי בן 37 שחקן העונה עם 35 שערים וצלחת אליפות".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, בירך: "ברכות למכבי תל אביב על זכייה מרגשת באליפות, תואר שני בעונה מוצלחת. ברכות לבעלים מיטש גולדהאר ומחמאות גדולות על הניהול המרשים, הצוות המקצועי המחויב, השחקנים המצוינים ומעל לכל הקהל העצום והתומך. כל אלה הובילו לתוצאות המיוחלות בזירה המקומית, בצד עונה אירופית מוצלחת במיוחד. בהכירי את הבעלים והמועדון, אני בטוח שגם בעונה הבאה תשאפו להרים את הרף. הלוואי שהשמחה תהיה שלמה ובנסיבות לאומיות טובות בהרבה".

ערן זהבי חוגג עם דור תורג'מן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הצהובים חוגגים/אריאל שלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully