וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דושאן מאטוביץ' וגל כהן צפויים להתמנות לעוזריו של רן בן שמעון בנבחרת

12.5.2024 / 21:28

עוזרו של מסאי דגו במכבי חיפה מיועד להגיע יחד עם מאמן בית"ר ירושלים לשעבר. שדו אמור להמשיך כמאמן הכושר, זילפה כמאמן השוערים. רפי כהן מועמד להתמנות למנהל הנבחרת

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.5/ספורט1

דושאן מאטוביץ' וגל כהן צפויים להתמנות לעוזריו של רן בן שמעון בנבחרת ישראל. מאטוביץ' היה חניך של בן שמעון בעירוני קרית שמונה בעונת האליפות (2011/12) והעונה הוא עוזרו של מסאי דגו במכבי חיפה. כהן סיים באחרונה את דרכו בבית"ר ירושלים, שם היה עוזר מאמן ותקופה קצרה שימש גם כמאמן ראשי, והוא נחשב לאיש מקצוע מוערך.

השניים אמורים להתמנות מיד אחרי שבן שמעון יוצג רשמית ולקראת שני משחקי הידידות הקרובים: מול הונגריה בדברצן (8 ביוני) ומול בלארוס בבודפשט (11 ביוני). המשחק הרשמי הבא של הנבחרת יהיה ב-6 בספטמבר בבלגיה, במחזור הפתיחה של בית 2 בדרג הראשון של ליגת האומות. שלושה ימים לאחר מכן תארח הנבחרת את איטליה ובחלוף כחודש גם את צרפת.

כפי שכבר פורסם כאן, מאמן הכושר ערן שדו אמור להמשיך בנבחרת וכך גם מאמן השוערים איתי זילפה. מאמן השוערים רפי כהן שעבד בעבר עם בן שמעון במ.ס. אשדוד, מועמד להתמנות למנהל נבחרת ישראל.

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. לירון מולדובן
מתקרב להשלמת הכוורת. רן בן שמעון/לירון מולדובן

כזכור, בחודש שעבר אישרה הוועדה המקצועית של ההתאחדות לכדורגל את מינויו של בן שמעון למאמן הנבחרת, בחוזה לארבע שנים. הוא מגיע אחרי עונה מרשימה בקפריסין, שם הוציא את א.א.ק לרנקה ממשבר כאשר הגיע בנובמבר והצעיד אותה למאבק אליפות עיקש שהוכרע רק אמש, עם 1:1 במשחק העונה מול אפואל ניקוסיה. שתי הקבוצות סיימו עם מספר נקודות זהה, אבל אפואל הוכתרה בזכות יתרון במפגשים הישירים (שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully