וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוורת של בן שמעון: שדו וזילפה עשויים להמשיך בנבחרת ישראל

6.4.2024 / 11:18

בהתאחדות לכדורגל לא פוסלים שהמאמן המיועד ישקול להשאיר בתפקיד את מאמן הכושר ומאמן השוערים שעבדו תחת אלון חזן. אהוד בן שושן עשוי להצטרף לשדו כמאמן כושר נוסף, בן שמעון צפוי לקחת את הזמן בבחירת עוזר מאמן

שון גולדברג מדבר לאחר נחיתת נבחרת ישראל/צילום: אבי רוקח עורך וידאו: שירן גולן

רן בן שמעון יחל בימים הקרובים לבנות את הכוורת שלו כמאמן נבחרת ישראל. לבן שמעון יהיה כמובן המנדט המלא לבחור את האנשים איתם הוא ירצה לעבוד בשנים הקרובות ובסביבתו מספרים הבוקר (שבת) כי טרם החליט מי הם יהיו, אבל מוסיפים כי יש לו מספר מועמדים ומשימה לא קלה לבחור.

גורם בהתאחדות לכדורגל העיד הבוקר כי לא מן הנמנע שבן שמעון ירצה להשאיר בתפקידו את מאמן הכושר הנוכחי ערן שדו. מדובר באיש מקצוע מוביל בישראל ששמו הולך לפניו, כך שבן שמעון עשוי לבחור להשאיר אותו. אגב, מבחינת ההתאחדות לכדורגל תפקיד מאמן הכושר איננו משרה שעתית בנבחרת ישראל. כשם שעוזר המאמן שייבחר צריך לעבוד לאורך כל השנה בצמוד למאמן על מעקב אחר שחקנים, ניתוחי וידאו והכנות ליריבות, גם מאמן הכושר הוא פונקציה הדורשת עבודה במשרה מלאה לאורך השנה ולכן גם עוזר המאמן וגם מאמן הכושר אמורים לעבוד על פי שכר חודשי.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
כבר מתחיל לעבוד. בן שמעון/לירון מולדובן

בנוסף לכך, ומאחר שהיום מועדונים רבים מחזיקים שני מאמני כושר, קרוב לוודאי שבעת התכנסויות הנבחרת, יעבדו שני מאמני כושר יחד. אם שדו אכן ימשיך, עשוי במקרה הזה להצטרף אליו מאמן הכושר אהוד בן שושן, אותו רן בן שמעון מעריך מאוד אחרי עבודה משותפת שלהם במ.ס. אשדוד. בן שושן גם זוכה להערכה רבה מצד יושב ראש ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ המכיר אותו היטב. כיום משמש בן שושן כמאמן הכושר של מ.ס. אשדוד והוא עובד גם בקבוצת הכדורגל נשים אס"א תל אביב.

באשר למשרת מאמן השוערים, שניים עבדו בצמוד לבן שמעון בשנים האחרונות: רפי כהן ואיתי זילפה. כהן, שוער העבר של נבחרת ישראל, משמש היום אף הוא כמאמן השוערות של אס"א תל אביב בכדורגל ועובד גם במחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד. זילפה, שעבד בעבר עם בן שמעון, הוא מאמן השוערים של מכבי חיפה וסיים כעת גם את תקופתו כמאמן השוערים בנבחרת ישראל לצד אלון חזן. כשם ששדו עשוי להמשיך, גם המועמדות של זילפה, כמי שעבד בשנתיים האחרונות בנבחרת הלאומית, עדיין קיימת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ערן שדו ושחקני נבחרת ישראל בכדורגל. אודי ציטיאט
דמות מוערכת מאוד בכדורגל הישראלי. שדו באימון הנבחרת/אודי ציטיאט

באשר לעמדת עוזר המאמן, בן שמעון לא חיפש בכל שנותיו כמאמן דמות קבועה שתלווה אותו על הספסל ולכן אין לו עוזר מאמן מיתולוגי. במ.ס אשדוד היה צמוד אליו משה אוחיון, שעובד כעת בבית"ר ירושלים לצד ברק יצחקי וזוכה להערכה רבה. לכן, טוענים גורמים בהתאחדות לכדורגל שמאמן הנבחרת הנכנס עוד ייקח זמן להחלטה על עוזרו ולא ייחפז לבחור רק לשם הבחירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully