וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון ימונה למאמן נבחרת ישראל בארבע השנים הקרובות

15.4.2024 / 14:14

הוועדה המקצועית המליצה פה אחד למזכירות ההתאחדות על מינויו של מאמן א.א.ק לרנקה, החל מיוני הקרוב: "מאמן מצוין עם ניסיון בהדרכת נבחרת בוגרת. הידע שלו, האמונה והתשוקה היו גורם מרכזי בהבעת האמון בו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.4/ספורט1

הוועדה המקצועית בהתאחדות לכדורגל החליטה פה אחד להמליץ למזכירות ההתאחדות על מינוי רן בן שמעון למאמן נבחרת ישראל בארבע השנים הבאות, החל מיוני הקרוב.

יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ מסר בהודעה רשמית: "לאורך כל הדרך הקפדתי לשתף את חבריי לוועדה המקצועית במחשבות ובתוכניות שלי לגבי מאמן הנבחרת. אני שמח שלאחר דיון ענייני הסכימו כולם להמליץ למזכירות על מינוי רן בן שמעון למאמן הנבחרת בארבע השנים הקרובות. רן הוא לא רק שחקן נבחרת ישראל בעבר, קפטן, אלא מאמן מצוין בזכות עצמו ונהנה כמובן מניסיון בהדרכת נבחרת בוגרת. הידע שלו, האמונה והתשוקה היו גורם מרכזי בהבעת האמון של הוועדה בו. יורו 2028 הוא היעד המרכזי ומכאן האמונה שלנו בעבודה ארוכת טווח. אני תקווה שבהקדם תתאפשר חזרת המשחקים הבינ"ל לישראל כדי שהנבחרת תהנה מתמיכה אדירה של הקהל באתגרים הגדולים שלנו בליגת האומות מול איטליה, בלגיה וצרפת ובמוקדמות מונדיאל 2026".

מאמן מ.ס. אשדוד רן בן שמעון. לירון מולדובן
המינוי אושר. רן בן שמעון/לירון מולדובן

כזכור, ברק בכר קיבל הצעה מטעם ההתאחדות לכדורגל לאימון נבחרת ישראל, אחרי שזו הודחה בבושת פנים מפלייאוף העלייה ליורו, עם הפסד 4:1 לאיסלנד. בסופו של דבר, בכר בחר לחזור למכבי חיפה ובן שמעון יוביל את הנבחרת בקמפיינים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully