וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר למכבי חיפה: ברק בכר יחליף את מסאי דגו בסוף העונה

14.4.2024 / 11:13

הירוקים הודיעו שבכר יחתום לשנתיים ויתחיל את עבודתו בפתיחת העונה הבאה: "מסאי דגו נפגש לפני מספר ימים עם ראשי המועדון ועודכן בהחלטה וסיבותיה". בקדנציה הראשונה בכר הצעיד את מכבי חיפה לשלוש אליפויות רצופות ולשלב הבתים של ליגת האלופות

תקציר: מכבי חיפה - בני סכנין 0:1/ספורט1

ברק בכר יחזור למכבי חיפה החל מתחילת העונה הבאה ויחליף את מסאי דגו שיסיים את תפקידו בתום העונה הנוכחית. בכר התחיל את העונה בכוכב האדום בלגרד, אבל פוטר לפני פגרת החורף המקומית. הוא חוזר לקבוצה אותה הוליך לשלוש אליפויות רצופות ולשלב הבתים של ליגת האלופות.

הירוקים פרסמו היום הודעה רשמית בה נכתב: "בפגישה שנערכה בין ראשי המועדון והמנהל המקצועי, גל אלברמן, בנושא זהות המאמן לעונה הבאה, ולאחר בחינה מעמיקה, התקבלה החלטה למנות את ברק בכר למאמן הקבוצה לשנתיים הבאות. מסאי דגו נפגש לפני מספר ימים עם ראשי המועדון ועודכן בהחלטה וסיבותיה והוא יסיים את תפקידו בתום העונה.

"בפגישה הדגישו ראשי המועדון את הערכתם והודו למאמן על קידום השחקנים הצעירים ושילובם בקבוצה הבוגרת ועל הדרך המכובדת במסע האירופי. בתום העונה, לאחר סיום משימותיה של הקבוצה הבוגרת, נדע במועדון להודות ולהיפרד כראוי מהמאמן, מסאי דגו".

ברק בכר, מאמן הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
ברק בכר/GettyImages

בכר בן ה-44 אימן את עירוני קרית שמונה בשנים 2012-2015, לאחר מכן עמד על הקווים של הפועל באר שבע ארבע שנים וחצי ומ-2020 עד 2023 עבד בהצלחה גדולה במכבי חיפה. בקיץ האחרון כאמור חתם בכוכב האדום בלגרד, אבל פוטר בדצמבר אחרי תוצאות לא מספיק טובות באירופה ובליגה.

בכר נחשב למאמן הישראלי הפעיל הכי בכיר. הוא זכה בשש אליפויות (שלוש עם הפועל באר שבע ושלוש עם מכבי חיפה) והצעיד את עירוני קרית שמונה לזכייה בגביע המדינה. ברזומה שלו גם שתי זכיות בגביע הטוטו ושלוש זכיות באלוף האלופים.

בתוך כך, גיא ויזינגר צפוי לחזור לעמדת מאמן השוערים כשגם דני ענבר והאנליסט אדם דיוויד צפויים לשוב ולהיות חלק מהצוות. בנוגע לעוזר מאמן הדבר תלוי בגיא צרפתי ובשאלה אם יהיה מוכן לשוב לעמדת העוזר. אם צרפתי לא יהיה מעוניין, עמיר נוסבאום ושחר ויזינגר מועמדים לתפקיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מסאי דגו, מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מסאי דגו/ברני ארדוב

דגו יסיים את דרכו במכבי חיפה אחרי עונה אחת בה היא זכתה באלוף האלופים. הירוקים עדיין במירוץ האליפות מבחינה תיאורטית, אבל מרוחקים 7 נקודות ממכבי תל אביב שבפסגה ולה משחק חסר. דגו הצעיד את הירוקים לעונה אירופית ארוכה בה הם שיחקו בשלושת המפעלים של אופ"א והגיעו עד שמינית גמר הקונפרנס ליג. בגביע המדינה מכבי חיפה הודחה על ידי מכבי נתניה ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully