וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינו זוארץ שוחח עם רן בן שמעון, שיחתום כמאמן הנבחרת ל-4 שנים

5.4.2024 / 18:52

ברק בכר התמהמה עם קבלת ההחלטה, יו"ר ההתאחדות לכדורגל טילפן למאמן א.א.ק לרנקה לפני כניסת השבת והודיע לו על הבחירה בו כמאמנה החדש של נבחרת ישראל. בן שמעון היה מאושר והתרגש, יצטרך לגבש בקרוב את הצוות המקצועי שיצטרף אליו

שון גולדברג מדבר לאחר נחיתת נבחרת ישראל/צילום: אבי רוקח עורך וידאו: שירן גולן

בהמשך לידיעת וואלה! ספורט מוקדם יותר היום, הערב (שישי) יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ טילפן לרן בן שמעון והודיע לו על החלטתו למנות אותו למאמנה החדש של נבחרת ישראל. זוארץ שוחח ארוכות עם בן שמעון עוד לפני כניסת השבת ומאמן א.א.ק לרנקה הקפריסאית היה מאוד נרגש ומאושר מהבשורה.

בן שמעון טרם בחר את הצוות שיעבוד איתו בנבחרת ישראל, כשבכל מקרה יסיים את העונה עם קבוצתו הקפריסאית שאיתה הוא עדיין מתמודד על האליפות באי השכן. כידוע, מצפה לבן שמעון ולצוותו בנבחרת אתגר מסובך מאוד בליגת האומות, שם תתמודד ישראל עם איטליה, בלגיה וצרפת. חוזהו של רן בן שמעון יהיה לארבע שנים, כך שמצפה לו גם קמפיין מוקדמות מונדיאל 2026.

רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
המינוי יהיה רשמי בקרוב. בן שמעון/לירון מולדובן

זארץ מסר לבן שמעון את ההחלטה לבחור בו למחליפו של אלון חזן כמאמן נבחרת ישראל, אחרי שברק בכר התמהמה עם קבלת ההחלטה ונטייתו להמשיך לאמן קבוצות. מוקדם יותר השבוע נחת בן שמעון בארץ ונפגש עם זוארץ, אז הבהיר ליו"ר ההתאחדות שהוא מאוד רוצה בתפקיד, לא מתנה התניות באשר לעוזריו ושהוא נכון להתייצב לאתגר מייד בסיום העונה בקפריסין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully