וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה כאילו יד בלתי נראית דוחפת את מכבי תל אביב לפיינל פור"

טור דעה מופרך באתר SDNA יצא בין היתר נגד הספונסר הראשי של היורוליג, טורקיש איירליינס: "מוציאים עשרות מיליונים כדי לראות את המפעל נלחם להעלות קבוצה ישראלית"

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב מדבר לפני משחק מספר 4 בסדרה נגד פנאתינייקוס/עודד קטש

מכבי תל אביב ופנאתינייקוס יעלו הערב (חמישי, 21:45) למשחק הרביעי בסדרת רבע הגמר הלוהטת, וביוון ממשיכים לטעון גם הבוקר כי יש יד מכוונת שלכאורה רוצה לראות את הצהובים בפיינל פור - עם סדרה של טעויות שיפוט (מרביתן כבר נשללו על ידי היורוליג) והחלטות מגמתיות.

בטור דעה נוקב ומעט מופרך שפורסם ב-SDNA, כתב כריסטוס בוקוראס: "אחת הבעיות הגדולות של היורוליג היא היעדר ספונסרים, וזה לא מפתיע אם מבינים איך הארגון הזה מתנהל. הספונסר המוביל הוא טורקיש איירליינס. מה יש להם להגיד על מה שקורה לאחרונה? הספונסר הראשי מוציא עשרות מיליונים כדי לראות את המפעל נלחם כדי שקבוצה ישראלית תעפיל, ועוד בזמן מלחמה".

עוד נטען כי "הועלו טענות על השיפוט, בסדרה עם מאמן טורקי שקופח במשחק הראשון. ביורוליג פרסמו הודעה נגדו ואף אחד לא עמד מאחוריו, בניגוד לאיגוד הטורקי או לארדואן. יהיה מעניין לראות איך טורקיש איירליינס יתמודדו עם המצב הזה, בעיקר במדינה שכנה. זה עניין לאומי, בעיקר במצב של ישראל - וקבוצה משם נלקחת "על כיסא גלגלים" לפיינל פור, זה כאילו יד בלתי נראית דוחפת אותה לשם".

מתיאס לסור שחקן פנאתינייקוס. Nikola Krstic/MB Media, GettyImages
ביוון לא נרגעים/GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

הכל על הסדרה הלוהטת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"זה אוקסימורון", הוסיף בוקוראס. "ברור שלטורקיש איירליינס אין סיי על מי עולה לפיינל פור, אבל לקבל את ההתערבות הפוליטית הזו, ולראות שדברים משתנים רק כדי שקבוצה ישראלית תעפיל, זה כבר מוגזם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully