וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתמאן מתעקש: "השופטים טעו". ינאקופולוס: "ניבו הלך באוויר כמו ישו"

1.5.2024 / 20:18

בעלי פנאתינייקוס המשיך לתקוף את היורוליג, המאמן מצפה מ"שחקנים מסוימים" להופיע לסדרה במשחק 4 ומודה: "מכבי שיחקה יותר טוב"

מאמן פנאתינייקוס ארגין עתמאן מדבר באימון המסכם לפני משחק מספר 4 בסדרה נגד מכבי תל אביב/אור שקדי, שליח וואלה לבלגרד

ארגין עתמאן הבטיח שהוא לא ימשיך לאמן את פנאתינייקוס בעונה הבאה אם לא יצליח להוביל אותה לפיינל פור בעונה הזו, ומחר יהיה רגע האמת של המאמן הטורקי ושחקניו, כזה שאין ממנו דרך חזרה. רק ניצחון במשחק הרביעי בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד מכבי תל אביב ימנע הדחה של הירוקים, ויעניק להם הזדמנות להכריע את הסדרה באתונה במשחק חמישי, כפי שהיה כשהקבוצות נפגשו ב-2012 - אז עלתה פאו לפיינל פור בפעם האחרונה.

כמובן שגם פנאתינייקוס עסוקה בשאלת כשירותו של ווייד בולדווין, שגם הערב - כמו לפני שני המשחקים הקודמים בסדרה - לא קיבלה תשובה ברורה. "זו תהיה החלטה שלהם. אנחנו נשחק את המשחק שלנו. כמובן שהוא שחקן טוב מאוד ועבורם זה יהיה חיובי אם הוא ישחק", התייחס עתמאן לגארד הפצוע של מכבי תל אביב, שנמצא בספק.

המאמן ניתח: "בשני המשחקים הראשונים שיחקנו כדורסל יותר טוב, הפסדנו את המשחק הראשון בכדור האחרון, ניצחנו בצורה חלקה את המשחק השני ואתמול, לראשונה בסדרה, אני מאמין שמכבי תל אביב שיחקה הרבה יותר טוב מאיתנו. לא הגיע לנו לנצח, אבל הייתה לנו הזדמנות בכדור האחרון. הכל הלך לנו רע".

מאמן פנאתינייקוס ארגין עתמאן באימון. אור שקדי, בלגרד, מערכת וואלה
עתמאן באימון המסכם של פנאתינייקוס/מערכת וואלה, אור שקדי, בלגרד

למרות דו"ח השיפוט בו קבעה היורוליג שפנאתינייקוס לא קופחה, עתמאן התעקש: "השופטים טעו אבל גם אנחנו. שיחקנו כדורסל רע ולא הגיע לנו לנצח, אבל יש לי המון ביטחון בקבוצה שלי כי לאורך כל העונה היא הראתה אופי נהדר. כמובן שאני מצפה להופעה טובה יותר משחקנים מסוימים שעוד לא הציגו בסדרה את הרמה שהם היו בה לאורך העונה".

עוד בוואלה!

כצפוי: היורוליג דחתה את טענות פנאתינייקוס בנוגע לשיפוט

לכתבה המלאה
בעלי פנאתינייקוס דימיטריס ינאקופולוס. אינסטגרם, צילום מסך
ממשיך ללגלג. הסטורי של ינאקופולוס/צילום מסך, אינסטגרם

לסיום התייחס הטורקי לשחקן המפתח והמנהיג העיקרי של פאו על המגרש, קוסטאס סלוקאס, שהציג יכולת חלשה להחריד בהפסד אמש: "סלוקאס לא היה במשחק, מכבי שלטה במשחק ואנחנו לא שיחקנו בשליטה, אבל יש לי ביטחון שהוא ישחק את המשחק שלו".

הבעלים ינאקופולוס המשיך גם הערב להטיח ביקורת נוקבת ביורוליג ולגלג על תגובתם הרשמית וההסברים שלפיהם השריקות במשחק מספר 3 היו נכונות. "וואו, ניבו למד ללכת באוויר כמו ישו", כתב הבעלים וגם המליץ בסטורי נוסף לכל עוקביו "לצפות שוב במשחק בין מכבי תל אביב לבאסקוניה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully