וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלוך בישל שלישייה, כולל עקב גאוני, אך זלצבורג הפסידה במפתיע

הקשר שוב כיכב מול אוסטריה קלגנפורט, אבל המארחת הפכה והדהימה עם 3:4. שטורם גראץ יכולה לעלות לפסגה האוסטרית. אבו פאני בגמר הגביע ההונגרי, גלזר בגמר הגביע הסרבי אחרי עוד ניצחון על נאתכו בדרבי

תיקתקנו, 24.4/ספורט1

שלושה ימים אחרי שכבש ובישל תוך דקה ב-2:4 של רד בול זלצבורג על אוסטריה קלגנפורט, אוסקר גלוך הוסיף הערב (רביעי) עוד שלושה בישולים מול אותה יריבה, הפעם בחוץ, אבל התוצאה שונה לגמרי. כמו במשחק הקודם, גם הערב הנהנה העיקרי היה קארים קונאטה, שהעלה את אלופת אוסטריה ליתרון 0:1 בדקה ה-10 ואחרי שמונה דקות קיבל מסירת עקב גאונית מגלוך והשלים צמד, אך המארחת ביצעה מהפך מדהים ל-2:4. גלוך בישל גם את השער המצמק של הבלם סטרחיניה פאבלוביץ' בדקה ה-87, אבל זלצבורג לא הצליחה להשוות והעניקה לשטורם גראץ אפשרות להשתלט על הפסגה, כל עוד לא תפסיד לראפיד וינה בהמשך הערב. לסיום העונה יישארו ארבעה מחזורים.

במאזנו של גלוך העונה שבעה שערי ליגה ושמונה בישולים, לצד שני שערים ובישול במסגרת ליגת האלופות.

* אחרי הבטחת האליפות ועל רקע הדיווחים כי גזפרום תהפוך לספונסרית הראשית ותזרים סכומי עתק, מוחמד אבו פאני ופרנצווארוש רוצים דאבל ועלו לגמר הגביע בזכות מהפך דרמטי ו-1:2 על נירג'האזה, מוליכת ליגת המשנה. קשר נבחרת ישראל שיחק 90 דקות וספג כרטיס צהוב לפני שאיברהים סיסה (85) והמחליף אדגר סביקיאן (89) סידרו ניצחון. פאקש תהיה יריבתה בגמר ב-15 במאי.

* ארבעה ימים אחרי הדרמה בליגה, הכוכב האדום בלגרד שוב ניצחה דרבי מול פרטיזן - הפעם 0:2 בחצי גמר הגביע. עומרי גלזר שמר על רשת נקייה בדרך לגמר, כאשר גם ביברס נאתכו שנכנס בדקה ה-63 לא הצליח להכניע אותו. פיטר אולאינקה (27 ו-29) כבש צמד מהיר לזכות האלופה שנמצאת בדרך לעוד דאבל. בגמר מחכה לה וויבודינה נובי סאד.

* אלי דסה חזר להרכב דינמו מוסקבה והשלים 90 דקות בניצחון החוץ 1:2 על אורנבורג. קבוצתו במקום השלישי בליגה הרוסית, מרחק שש נקודות מהמוליכה זניט סנט פטרסבורג, לה משחק פחות.

* דני גרופר ישב על הספסל של לודוגורץ ב-0:4 הקליל בחצי גמר הגביע הבולגרי מול הבאר. היריבה בגמר תהיה בוטב פלובדיב שגברה 0:1 על צסק"א סופיה.

* אוסמה חלאיילה שיחק 90 דקות בהפסד של גבאלה 2:0 לזירה בחצי גמר הגביע האזרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully