וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ב-2:3 המשוגע של הכוכב האדום, גנדלמן כבש, אבו פאני אלוף

סיומת מטורפת לדרבי של בלגרד, כולל שער שגלזר ספג עם רימון עשן ברחבה. פרנצווארוש הוכתרה בהונגריה בפעם השישית ברציפות. קשר גנט לא עוצר, סבע הציל את אמירייטס עם 1:1 מול חאטה בתוספת הזמן

תקציר: הכוכב האדום בלגרד - פרטיזן בלגרד 2:3/ספורט1

* פרנצווארוש ומוחמד אבו פאני (90 דקות) נפרדו הערב (שבת) ב-0:0 מקישוורדה במחזור ה-29 בליגה ההונגרית - משחק אליו כבר עלו כאלופים. במשחק המוקדם סגנית המוליכה, פאקש, הובסה 5:0 על ידי פושקאש אקדמי ואיבדה סיכוי לעבור את פרנצווארוש. פהרבאר שבמקום השלישי יכולה להשוות את מספר הנקודות שלה לזה של פרנצווארוש מבחינה תיאורטית, אבל שובר השוויון מסתמך על מספר ניצחונות וכאן היא עם 15 לעומת 20 של אבו פאני וחבריו. לאבו פאני זו אליפות רביעית ברציפות אחרי השלוש עם מכבי חיפה, פרנצווארוש זכתה באליפות שישית ברציפות.

* עומרי גלזר ספג אחרי 6 משחקי ליגה רצופים עם שער נקי (ו-7 רצופים בכל המסגרות), אבל הכוכב האדום בלגרד ניצלה מהפסד בית ראשון אחרי 128 משחקים בזכות מהפך דרמטי נגד פרטיזן ב"דרבי הנצח" וניצחון 2:3. סאמד בזדאר (11) וקאסנדר סברינה (56) הכניעו את השוער הישראלי, אבל גלור קאנגה (16, פנדל) ושריף אנדיאיי (90) איזנו פעמיים בדרך ל-2:2, לפני שאלכסנדר קטאי כבש בפנדל נוסף בדקה ה-100. ביברס נאתכו נכנס בדקה ה-89 במדי פרטיזן, הכוכב האדום הגדילה את הפער בפסגה ל-10 נקודות.

* עומרי גנדלמן לא עוצר והערב הוא שוב כבש. הקשר הישראלי הבקיע את השער השני של גנט בדקה ה-65, כשקבוצתו גברה על מכלך 1:3 במשחק מכריע במסגרת המאבק על כרטיס לקונפרנס ליג. גנדלמן עם 4 שערים ב-4 משחקים בפלייאוף האמצעי בבלגיה, 10 שערי ליגה העונה ו-12 בכל המסגרות. עונת בכורה חלומית באירופה.

* דיא סבע הציל את אמירייטס קלאב מהפסד עם שער שוויון בדקה ה-84 שקבע 1:1 במשחק התחתית מול נועלת הטבלה חאטה. סבע השלים 90 דקות והעניק לקבוצתו נקודה למרות חיסרון מספרי החל מהדקה ה-38. שתי הקבוצות עדיין עמוק מתחת לקו האדום באיחוד האמירויות, לסבע זהו שער שלישי מאז הושאל ממכבי חיפה (שניים בליגה ואחד בגביע).

* יהב גורפינקל שיחק 90 דקות בניצחון של צ'נגדו רונגצ'נג 1:3 על שנז'ן במחזור ה-7 בליגה הסינית. קבוצתו של גורפינקל מדורגת במקום השני עם מאזן מצוין של 18 נקודות מ-21 אפשריות. פליפה סילבה הברזילאי כבש שלושער.

צפו בשער של דיא סבע

שחקני הכוכב האדום בלגרד חוגגים עם האוהדים אחרי ניצחון בדרבי. Srdjan Stevanovic, GettyImages
שחקני הכוכב האדום בלגרד חוגגים עם האוהדים אחרי ניצחון בדרבי/GettyImages, Srdjan Stevanovic

* עופרי ארד ספג כרטיס צהוב ב-90 דקות בהפסד הבכורה של קייראט - 3:1 בבית לאקטובה במחזור החמישי בליגה הקזחית.

* לידור כהן פתח בהרכב של טראט ושיחק 72 דקות ב-1:1 נגד חונקאן בחוץ. בתום המחזור ה-25 בליגה התאילנדית, טראט עדיין במקום האחרון. בן אז'ובל לא בסגל.

* אוסמה חלאיילה שיחק 45 דקות ב-2:2 של גבאלה במשחק החוץ נגד קרבאח - במפגש קצוות במחזור ה-31 בליגה האזרית. חלאיילה נכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה, קבוצתו קרובה מאוד לירידת ליגה.

* אופי כרתים של דן גלזר גברה על וולוס 1:2 בפלייאוף התחתון ביוון ועשתה צעד חשוב בדרך להבטחת ההישארות. גלזר נכנס כמחליף בדקה ה-79.

* סער פדידה נכנס בדקה ה-74, בניצחון של אולימפיה לובליאנה 0:5 על אלומיני במחזור ה-32 בליגה הסלובנית. פדידה נכנס במצב של 0:3 והיה שותף לשלוש הנקודות הביתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully