וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך קבוצתו של מוחמד אבו פאני עשויה להפוך לאימפריה אירופית

זניט החדשה? בהונגריה מדווחים שגזפרום תאמץ את פרנצווארוש ומפנטזים על תקציבי עתק. הממשלות במוסקבה ובודפשט דוחפות למהלך

צפו בחלק מהבישולים של מוחמד אבו פאני במדי פרנצווארוש/.

פרנצווארוש ההונגרית עשויה להפוך לכלי משחק חזק וקבוע בליגת האלופות, עם תקציב שנתי שנע סביב 50 מיליון יורו ויכולת לרכוש שחקנים בסכומים שהיא לא הייתה רגילה אליהם עד היום.

בשבוע האחרון הכדורגל ההונגרי כמרקחה אחרי שהתפרסם שחברת גזפרום הרוסית עשויה לשמש כספונסר הראשי של האלופה המקומית, בשורותיה משחק בהצלחה גדולה מוחמד אבו פאני. חברת האנרגיה הענקית שכבר מזמן הפכה לתאגיד רב-לאומי, היא זו שהפכה את זניט סנט פטרסבורג לקבוצה בולטת בכדורגל האירופי ויכול להיות שפרנצווארוש תהיה הבאה בתור.

גזפרום אימצה בעבר כמה מועדונים בכדורגל האירופי ותמכה בהם בסכומים שונים. אבל כמעט כולם התנערו ממנה אחרי הפלישה הרוסית לאוקראינה ב-2022, כשהיחידה שהמשיכה היא הכוכב האדום בלגרד. היחסים החמים בין מוסקבה לבודפשט עשויים לסמן לוולדימיר פוטין את הדרך לעוד נציגה בליגת האלופות.

שחקן פרנצווארוש, מוחמד אבו פאני. רויטרס
אבו פאני/רויטרס

בינתיים שום דבר עדיין לא הפך לרשמי וגם הסכומים הם בגדר חידה. אבל השטח מוכן והממשלה של ויקטור אורבן, שמקורבת לרוסיה ותומכת בה, מפשירה את הקרקע. משרד החוץ של הונגריה אף קיבל פנייה מרשת RTL הגרמנית ואולי גילה את הנולד עם הודעה רשמית: "כמה שיותר חברות גדולות יתמכו בספורט ההונגרי, כך הוא ישתפר. וגזפרום היא חברה שלא נמצאת תחת סנקציות".

אוהדי פרנצווארוש אולי מפנטזים על קבוצת חלומות, אבל לא כולם מרוצים מהעסקה שנראית קרובה. אוהדי כדורגל רבים מודאגים מכך שהליגה תיהרס אם לפרנצווארוש יהיה תקציב עתק. יחד עם זאת, בינתיים הסכומים שנזרקים לאוויר הם רק בגדר ספקולציות והאמת צפויה להתברר בימים הקרובים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

פרנצווארוש זכתה בסוף השבוע באליפות שישית ברציפות בהונגריה והיא שיאנית הזכיות עם 35.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully