וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שער נהדר ובישול לאוסקר גלוך תוך דקה בניצחון רד בול זלצבורג

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 22:08

הישראלי מצא את הרשת מול קלגנפורט בבעיטה אדירה מהאוויר לפינה הרחוקה, וכעבור מספר שניות בישל ב-2:4 הקריטי של אלופת אוסטריה. דאבור החמיץ פנדל ובישל פעמיים, בן שמעון עם ניצחון חשוב במאבק האליפות בקפריסין

מחוץ לקווים, 21.4/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי ההפסד של רד בול זלצבורג ללאסק במחזור הקודם ואיבוד הפסגה לשטורם גראץ, אוסקר גלוך שמר על מקומו בהרכב אלופת אוסטריה ותוך דקה כבש ובישל הערב (ראשון) במשחק הבית שהסתיים ב-2:4 על קלנגפורט במחזור החמישי של הפלייאוף העליון.

זלצבורג עלתה ליתרון מהיר וספגה את השוויון בדקה ה-31 מבעיטת פנדל, אבל אז גלוך נכנס לפעולה. בדקה ה-34 הגיע אליו כדור שקפץ על הדשא והוא בתגובה הניף את רגל ימין מתוך הרחבה וירה לחיבורים הרחוקים, כעבור דקה הוציא רוחב לקארים קונאטה שקבע 1:3 בדקה ה-35. הישראלי הוחלף בדקה ה-83 ביתרון 2:4, תוצאה שנשמרה עד לסיום.

בשבוע הבא ייערך משחק העונה באוסטריה כאשר זלצבורג תארח את שטורם גראץ, באמצע השבוע זלצבורג תפגוש שוב את קלגנפורט והפעם בחוץ, כך שהישראלי וחבריו לא יכולים להרשות לעצמם למעוד באף משחק אם הם רוצים לזכות באליפות ה-11 ברציפות.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג. Franz Kirchmayr, GettyImages
שער ובישול תוך דקה. אוסקר גלוך/GettyImages, Franz Kirchmayr

* רן בן שמעון וא.א.ק לרנקה עדיין חזק במאבק האליפות בקפריסין ובפיגור נקודה אחרי המוליכה אפואל ניקוסיה, בעקבות ניצחון ביתי 0:2 על אומוניה המדורגת שלישית. רפא לופס (50) ופרנקו טונגיה (66) העניקו את שלוש הנקודות למאמן נבחרת ישראל, כאשר לסיום העונה נותרו שני מחזורים. בן שמעון ושחקניו יארחו בשבוע הבא את אנורתוזיס בזמן שאפואל תתארח אצל אומוניה, ובמחזור הסיום של הפלייאוף העליון ייערך משחק העונה בין שתי הטוענות לכתר באצטדיון GSP של אפואל.

* מונס דאבור החמיץ פנדל בדקה ה-39 מול איתיחאד קאלבה בליגה של איחוד האמירויות, אבל היה חלק מהמהפך של שבאב אל אהלי עם שני בישולים בניצחון הביתי 1:4. דאבור הוחלף בדקה ה-75 וקבוצתו במקום השני, מרחק 11 נקודות מאל וואסל הבלתי מנוצחת.

* רמזי ספורי הוחלף בדקה הרביעית של תוספת הזמן, אחרי שאנטליאספור השלימה מהפך בדקה ה-92 וניצחה 1:2 בבית את הטאיספור כדי לשוב אל המקום השמיני בליגה הטורקית.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

* ברוסיה, אלי דסה ישב על ספסל דינמו מוסקבה ולא שותף בניצחון 1:4 על פארי.

* באוקראינה, ארד בר עלה מהספסל עם פתיחת המחצית השנייה וסייע לצ'רקאסי להשלים מהפך ולנצח 1:2 את אולכסנדריה.

* בליגת המשנה ביוון, בוריס קליימן נותר על ספסל חאניה בהפסד הביתי 1:0 לאיוניקוס שבשורותיה השלים אור זהבי 90 דקות.

* באזרבייג'אן, ידין לוגסי עלה בדקה ה-72 מהספסל בניצחון סבאיל 0:2 על אראז ואילו ניר ברדע לא שותף.

* בהונגריה, גיא חדידה לא נכלל בסגל זלגרשג ב-1:1 נגד פהרבאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully