וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריבו של מייק טייסון משוכנע: "הוא מזלזל בי, אין לי ספק שאנצח אותו"

ג'ייק פול מעוניין להפוך את קרב הראווה המסקרן לקרב אמיתי: "זו הולכת להיות מלחמה אמיתית. מייק גדול וחזק ממני, אבל אני זריז ורענן"

בגיל 57, מייק טייסון מפגין את כושרו לקראת קרב החזרה שלו לזירה/מייק טייסון, X

הימים חולפים וההכנות נמשכות לקראת קרב הראווה המסקרן בין מייק טייסון בן ה-58 וג'ייק פול, הצעיר ממנו ב-31 שנה. זה יקרה ב-20 ביוני בלאס וגאס, ולמרות גילו המתקדם, טייסון נחשב לפייבוריט ברור. פול, נזכיר, עלה לגדולה כיוטיובר; קריירת האגרוף שלו חובבנית בלבד.

זה לא מנע ממנו להצהיר בפני רשת "פוקס" שהוא מעוניין שהמפגש הזה ייחשב כקרב אגרוף אמיתי, ולא כקרב ראווה. "אני ומייק רוצים שזה יהיה קרב מקצועני, וכבר הגשנו בקשה לקומישנר. זו הולכת להיות מלחמה אמיתית", אמר פול. "היו סרטוני פייק שטענו שלא באמת נכה זה את זה, שנתאגרף עם כפפות ענקיות, אבל זה לא נכון".

פול רשם עשרה קרבות בקריירת החובבים שלו - רובם מול יריבים נחותים. ההפסד היחיד שלו היה לטומי פיורי, אחיו של טייסון פיורי, בפברואר 2023. "אני חושב שמייק מזלזל בי", טען. "הוא גדול ממני, אבל אני זריז ממנו. הוא הרבה יותר חזק, אבל אני רענן. הוא מנוסה, אני חכם. יהיה מאצ'-אפ מאוד מעניין".

כפי שהבנתם, האמריקאי בן ה-27 אופטימי - מאוד אופטימי: "הסרטונים של טייסון באימונים גורמים לו להיראות כמו חיה, אבל אני יודע שיש לי מה שצריך כדי לנצח אותו. זה יהיה כבוד להיכנס איתו לזירה, אבל אני משוכנע שידי תונף בסיום".

המתאגרף החובב ג'ייק פול. Chris Coduto, GettyImages
אל תמהרו להספיד אותו. ג'ייק פול/GettyImages, Chris Coduto

הכל על קרב הראווה בין מייק טייסון לג'ייק פול

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

באותו ריאיון, הזמין פול לקרב הראווה את דונאלד טראמפ: "אם אתה רואה את זה, זו ההזמנה שלי אליך. אני יודע שעבדת עם טייסון בעבר, אז אשמח מאוד אם תגיע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully