וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלול לסבול מנזק מוחי? מחנה מייק טייסון השיב תשובה מוחצת

בבריטניה ציטטו רופא שהביע חשש שמא היסטוריה של אלכוהוליזם בצירוף אגרוף בגיל מבוגר עלולים לשים את טייסון בסיכון, אך מאמנו הבהיר: "אין חשש. הוא יודע מה הוא עושה, ומתאמן עם אש בעיניים"

בגיל 57, מייק טייסון מפגין את כושרו לקראת קרב החזרה שלו לזירה/מייק טייסון, X

לא מעט אנשים הביעו חשש שמא מייק טייסון ייפגע בקרב הראווה שלו מול ג'ייק פול - קרב שייערך ב-20 ביולי - ויועבר בשידור חי בנטפליקס. היריב הוא אמנם יוטיובר ומתאגרף חובב, אך הוא צעיר מטייסון ב-31 שנה ולכאורה נמצא בכושר גופני טוב ממנו.

טייסון יהיה בן 58 בקרב המסקרן, שיהיה הראשון שלו זה קרוב ל-20 שנה (ב-2020 ערך קרב ראווה קצר מול רוי ג'ונס ג'וניור), והוא כמובן נושא איתו היסטוריה של אלכוהוליזם. בבריטניה ציטטו את הרופא סטיבן יוז, שטען כי השילוב בין אלכוהוליזם בעבר ואגרוף בגיל מבוגר עלול להיות הרסני: "הוא עלול לסבול מנזק מוחי".

עם זאת, מאמנו של טייסון, רפאל קורדיירו, משוכנע שהכל יעבור כשורה: "אין סיבה לדאגה. אנחנו מדברים פה על אלוף העולם. מייק יודע איך להתאגרף, אפילו אם לא עשה את זה הרבה ב-20 השנים האחרונות".

מתאגרף העבר האגדי ישלשל לכיסו סכום עתק מהקרב, ולפי הערכות, הוא גם הפייבוריט לנצח. "מייק נאבק בטובים בעולם", אמר מאמנו. "כשהוא נכנס לזירה הוא יודע מה הוא עושה, זה לא משהו חדש עבורו. הוא עובד קשה מדי יום כדי להכניע את ג'ייק לכל אורך הקרב. זה הסגנון שלו, אף אחד לא צריך ללמד אותו איך להתאגרף והוא יוכיח זאת ביולי".

מייק טייסון מול רוי ג'ונס ג'וניור. רויטרס
אין סיבה לדאגה. טייסון אחרי קרב הראווה האחרון מול רוי ג'ורג'/רויטרס

קורדיילו הוסיף וסיפר: "אפשר לראות אש בעיניים של מייק כשהוא מתאמן, והוא אף פעם לא ייתן פחות מזה. זה הולך להיות מופע אדיר. הוא ייכנס לזירה כמו מייק טייסון הישן וינסה להכניע את ג'ייק. עם כל הכבוד, ג'ייק ילד טוב אבל הוא מעולם לא פגש אגדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully