וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה מייק טייסון, אבל לי יש סנטר מברזל": הפה של ג'ייק פול ממשיך לעבוד

המתאגרף החובב שיפגוש את "איירון מייק" בעוד ארבעה חודשים, ממשיך באמירות המתריסות שלו: "בוא נראה כמה חזק אתה מכה, בוא נראה את כל המיתוסים עליך"

בגיל 57, מייק טייסון מפגין את כושרו לקראת קרב החזרה שלו לזירה/מייק טייסון, X

לא מעט אנשים הביעו חשש שמא מייק טייסון ייפגע בקרב הראווה שלו מול ג'ייק פול - קרב שייערך ב-20 ביולי - ויועבר בשידור חי בנטפליקס. היריב הוא אמנם יוטיובר ומתאגרף חובב, אך הוא צעיר מטייסון ב-31 שנה ולכאורה נמצא בכושר גופני טוב ממנו. אבל מה יקרה לג'ייק פול אם הוא יחטוף את אחד מהאגרופים האימתניים שבעבר הבהילו כל מתאגרף שהיה אמור להתייצב מולו.

מייק טייסון, הידוע בכינויו "איירון מייק", נחשב לאחד ממתאגרפי הנוקאאוט ההרסניים ביותר בהיסטוריה של אגרוף במשקל כבד, אך הקרב המקצועי האחרון שלו נערך לפני כמעט שני עשורים. פול מנגד, לא ספג נוקאאוט בעשרת הקרבות האחרונים שלו, אך בסרטון האחרון שהוא העלה, הוא אתגר את טייסון לעשות את זה.

מייק טייסון מול רוי ג'ונס ג'וניור. רויטרס
"בוא נראה אותך מייק"/רויטרס

עדיין מפחיד, גם בגיל 57

"אני רוצה לראות כמה חזק הוא באמת מכה", אמר פול, "מייק, אני באמת רוצה לראות, אחי. בוא נראה את כל האגדות, את המיתוסים, כי אתה מייק טייסון האגדי, אבל לי יש סנטר מברזל, אנשים יודעים את זה. אני סופג מכות. אני חושב שאנשים לא מעריכים מספיק את היכולת שלי להתמודד עם הכוח שלו, וזה מה שיהפוך את הקרב הזה למעניין," אמר פאול בפודקאסט שלו.

"לוקח על עצמי הרבה. זה ללא ספק היריב הכי קשוח, הכי פראי, הכי קטלני שיש, בלי קשר לגיל, כי הכוח זה הדבר האחרון שנעלם. התגובות לזה מטורפות. אני בקושי מאמין בזה, זה הזוי לגמרי אבל אני מאוד מאוד מעריך את כל זה. נראה כבר. אני נרגש. באמת לא יכול לחכות להסתכל עליו מעבר לזירה, לראות אותו ולתת לו מבט רצח מטורף."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully