וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השמועות והדאגה: מייק טייסון בן ה-57 פרסם סרטון "מפלצתי"

עודכן לאחרונה: 16.3.2024 / 18:59

אלוף העולם לשעבר העלה עוד תיעוד של הכושר המדהים שלו לקראת הקרב מול ג'ייק פול, שנאלץ להכחיש את השמועות סביב האירוע. צפו בתיעוד

בגיל 57, מייק טייסון מפגין את כושרו לקראת קרב החזרה שלו לזירה/מייק טייסון, X

מייק טייסון שיתף עוד סרטון מסשן האימונים האחרון שלו לקראת הקרב שלו מול ג'ייק פול הקיץ, ואין ספק: הוא נראה מצוין. טייסון בן ה-57 ופול בן ה-27 ייפגשו לקרב ב-20 ביולי באצטדיון AT&T, והוא ישודר בשידור חי בלעדית בנטפליקס. טייסון החל להתכונן לקרב מוקדם יותר השבוע כשהפגין בחשבונות שלו ברשתות החברתיות את הכוח והכושר המדהימים שלו.

הוא שיתף קטעים מהיום השלישי של האימון, כאשר הוא שוב המחיש עד כמה הוא חד למרות גילו, וכמה עוצמות נותרו בו. לקראת סוף הקליפ הקצר, שפורסם ב-X, טייסון פנה למצלמה ושאל: "יום שלישי. אתה עדיין רוצה להתעסק איתי?". לאחר מכן פול השיב ב-X: "כן, כן, אני רוצה".

מייק טייסון. GettyImages
"You still wanna f*** with me?". טייסון/GettyImages

טייסון לא השתתף בקרב מאז יוני 2005 ולא ניצח בקרב מאז פברואר 2003. לפול יש מאזן של 1:9 כמתאגרף, כאשר רוב הניצחונות שלו מגיעים נגד ספורטאים שאינם מתאגרפים. פול עבר מקרבות מתוקשרים נגד אנשים כמו נייט רובינסון ואנדרסון סילבה, למתאגרפים מאומנים לאחרונה. ההפסד היחיד שלו הוא למתאגרף טומי פיורי.

טייסון יהיה בן 58 עד הקרב שלו מול פול, מה שעורר פחדים בנוגע לכשירותו, בריאותו ובטיחותו, כמעט שני עשורים אחרי שהוא פרש מאיגרוף. אלוף העולם לשעבר במשקל כבד השתתף בקרבות ראווה, ולאחרונה פגש את רוי ג'ונס ג'וניור ב-2020.

הקרב של פול וטייסון זכה לביקורת בעולם האיגרוף והספורט, כשהאמרגן הבריטי אדי הרן תייג אותו כ"עצוב". "בשבילי זה ממש עצוב כי מייק טייסון היה אחד מהאלילים שלי כשגדלתי, ולראות אותו נלחם בגיל 57, 58... אבל אני גם מבין שהרבה אנשים הולכים לצפות בזה", אמר הרן, "זה אירוע בידור, נטפליקס, נהדר לראות אותם מעורבים באגרוף. אני חושב שזה יעשה ממש טוב. אבל זה ממש לא ממש בשבילי".

הקרב עורר מחלוקת, כאשר לפני מספר ימים עלו ספקות לגבי כללים מסוימים. ברשת הופצו שמועות לפיהן יהיה שימוש בכפפות קלות יותר, ושני המתאגרפים יעטו על ראשם כיסויי ראש על מנת לשמור על עצמם. פול הכחיש את הדברים בתוקף

"רק הודעה מהירה לאנשים שמתלוננים על הכללים שלי מול מייק טייסון", אמר "הילד הבעייתי" בסטורי שלו באינסטגרם. "איזה TikToker עשה סרטון והמציא את כל הכללים המזויפים האלה. אני ולוגן מתויגים בו. שאנחנו לובשים כיסויי ראש. כל השטויות האלה...

"אם אתה מאמין בזה, אתה אידיוט מטורף. אסור לתת לך לצאת מהבית. אסור לאפשר לך לנהוג ברחובות ולסכן אנשים אחרים. אני מרגיש רע על כל טיפש מזו** שמאמין בזה. לעולם לא אאכזב את המעריצים שלי ואלבש מגני ראש. נו באמת, אנשים", הוא אמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

אתה עדיין רוצה להתעסק איתי?!

תחילת האימונים של טייסון

השוואה בין השניים

על אף שמדובר בקרב ראווה, המארגנים מנסים לקבל מעמד של קרב מקצועני. ועדת הספורט של טקסס תקבל את ההחלטה הסופית בעניין זה. אם יתברר שזהו קרב מקצועי, זו תהיה הפעם הראשונה שטייסון מתחרה בקרב רשמי מאז ההפסד שלו ביוני 2005 לקווין מקברייד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully