וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי אוכל ז**": הקהל המקסיקני התעלל ומונטריי עקצה את הכוכב

זכר להדחת מקסיקו במונדיאל והעימות עם מאמני רז'אדוס, שחקן אינטר מיאמי התקבל בעוינות. וגם: המונולוג בעדו ונגד בקהאם

תקציר הגומלין של רבע גמר גביע האלופות של צפון-מרכז אמריקה: מונטריי - אינטר מיאמי 1:3/ספורט1

ליאו מסי וחבורת שחקני העבר הנוצצים של ברצלונה לא יעניקו לאינטר מיאמי תואר בינלאומי השנה. קבוצתו של הפנומן הארגנטינאי, ושל לואיס סוארס, סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה, הודחה הבוקר (חמישי) מגביע האלופות של צפון ומרכז אמריקה בתום 3:1 במונטריי נגד רז'אדוס המקומית, שנהנתה מדחיפה של 53,000 אוהדים באצטדיון הביתי המלא שלה בדרך לחצי הגמר. עבור מסי, זה בהחלט היה לילה לא פשוט - ולא רק בגלל התוצאה.

זכר לעימות החריף בשבוע שעבר בין הכוכב לצוות האימון של מונטריי בתום המשחק הראשון בין הקבוצות, שמסי לא שותף בו בשל פציעה, רז'אדוס עקצה אותו אחרי שניצחה וצייצה בחשבון ה-X הרשמי שלה את תצליל החגיגה המפורסמת של כריסטיאנו רונאלדו: "SIUUU". הפוסט נמחק תוך זמן קצר, וגם על כך היו הקנטות ברשת מצייצנים שטענו שפיפ"א "מפנקת" את מסי.

את ההשראה לציוץ שאבה מונטריי מהקהל שלה. ניתן היה לחשוב שמסי כבר הגיע לכל מקום אפשרי במהלך הקריירה הארוכה והענפה שלו, אבל למעשה הוא קיים הלילה את משחקו הרשמי הראשון על אדמת מקסיקו. ובאותה מדינה עדיין זוכרים היטב כיצד הכה בהם הארגנטינאי בגביע העולם האחרון, כשהבקיע שער בלתי נשכח ובישל שער נוסף בניצחון 0:2 על ה"טרי".

ולא רק מסי הוא הסיפור כאן, שהרי טאטה מרטינו, כיום מאמן אינטר מיאמי, הדריך את מקסיקו וחתום על ההדחה המוקדמת ההיא מהמונדיאל בקטאר, אחרי שבעה גביעי עולם רצופים בהם הנבחרת הזו הגיעה לשמינית הגמר.

לכן, מרטינו ספג שריקות בוז צורמות כששמות הקבוצה האורחת נקראו לפני המשחק, כאשר מסי "זכה" לטיפול אינטנסיבי הרבה יותר: מלבד שריקות בוז בכל נגיעה, הקהל המקומי השמיע לעברו את הקריאה המגונה "מסי אוכל ז**", וכן קרא שוב ושוב בשמו של כריסטיאנו רונאלדו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ליאונל מסי, אינטר מיאמי. Azael Rodriguez, GettyImages
לילה לא פשוט עבר עליו. ליאו מסי/GettyImages, Azael Rodriguez

מרטינו ספג ביקורת גם בארצות הברית אחרי ההדחה, לאור החלטתו שלא לבצע חילופים כלל במהלך המשחק, למרות נחיתות ברורה של אינטר מיאמי על המגרש. העיתונאי קייל בון הזכיר שספסל הקבוצה מפלורידה הוא "אסון", כיוון שהמועדון נאלץ למכור לא מעט שחקנים סבירים כדי לעמוד בתקנון.

באותו עניין, אחת הביקורות שהפכו ויראליות הופנתה דווקא אל דייויד בקהאם, הבעלים של אינטר מיאמי, מכיוונו של שדר ערבי שנשא מונולוג קצר בשלב שהמשחק כבר היה גמור, והגן על מסי: "הבאת את מסי, אבל לא הבאת לו קבוצה. הוא לבד בקבוצה. מסי לבדו לא יכול לעשות הכל בשבילך".

משמעות ההדחה מגביע האלופות היא שאינטר מיאמי ומסי איבדו סיכוי גם להשתתפות בגביע העולם למועדונים ב-2025, שייערך בארצות הברית בגרסה מורחבת עם קבוצות מכל העולם, כולל מחזיקות ליגת האלופות מהשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully