וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי חזר להרכב אינטר מיאמי, שהודחה בבושת פנים מגביע האלופות

הכוכב הגדול פתח ובישל, אבל לא מנע הפסד 3:1 במונטריי וקבוצתו הודחה עם 5:2 בסיכום ברבע הגמר. ג'ורדי אלבה הורחק. צפו בשערים

תקציר הגומלין של רבע גמר גביע האלופות של צפון-מרכז אמריקה: מונטריי - אינטר מיאמי 1:3/ספורט1

ליאו מסי לא הצליח להחלים בזמן למשחק הראשון בין אינטר מיאמי למונטריי במסגרת רבע גמר גביע האלופות של צפון אמריקה. אחרי שקבוצתו לא הסתדרה בלעדיו והפסידה 2:1, היא התארחה הבוקר אצל המקסיקנים בידיעה שהיא חייבת לנצח כדי לעלות לחצי הגמר. מסי חזר להרכב לראשונה מאז הפציעה ושיתף פעולה עם לואיס סוארס, ג'ורדי אלבה וסרג'יו בוסקטס. אלא שארבעת האקסים של ברצלונה לא הועילו לאמריקנים, שהפסידה 3:1 במקסיקו והודחו בבושת פנים עם 5:2 בסיכום שני המשחקים.

המארחים היו טובים יותר ובדקה ה-31 ברנדון ואסקס האמריקאי נהנה מטעות איומה של דרייק קלנדר שוער מיאמי, שניסה להרחיק אבל בעט היישר לגופו של קלנדר שכבש. בדקה ה-58 חרמן ברטראם הארגנטינאי הכפיל במבצע אישי מרהיב ובעיטה אדירה מרחוק וחסוס גז'ארדו קבע 0:3 כעבור שש דקות בלבד. ג'ורדי אלבה הורחק בצהוב שני בדקה ה-79 והמשיך את מופע האימים של קבוצתו, שהצליחה לצמק מראשו של דייגו גומס, שקיבל בישול ממסי בדקה ה-85 אבל זה היה מאוחר מדי ומעט מדי.

ליאונל מסי אינטר מיאמי מול מונטריי. רויטרס
חזר להרכב ולא הושיע. מסי/רויטרס

אינטר מיאמי רושמת משחק רביעי רצוף ללא ניצחון אחרי פתיחת עונה טובה. בעוד שלושה ימים מצפה לה משחק חוץ נגד ספורטינג קנזס סיטי בליגה ועם מסי וכל הכוכבים כשירים, היא תנסה סוף סוף לחזור למסלול הניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully