וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתח ביציע, "מפגש חם" עם מאמן היריבה: כך מסי הגיב להפסד

כוכב אינטר מיאמי צפה מהצד, סבל בשערי המהפך של מונטריי, הוציא עצבים על השופטים, סגר חשבון עם מי שביקר אותו וספג עקיצה מהקהל

תקציר: אינטר מיאמי - מונטריי 2:1/ספורט1

ליאו מסי לא הצליח להחלים בזמן למשחק הראשון בין אינטר מיאמי למונטריי לפנות בוקר (חמישי), במסגרת רבע גמר גביע האלופות של צפון אמריקה, אבל מבחינה רגשית הוא היה לגמרי מעורב בהפסד הביתי 2:1 שספגה קבוצתו. המצלמות וכלי התקשורת עקבו מקרוב אחרי הפנומן הארגנטינאי, שנמצא במוקד גם כשהוא לא על המגרש.

אף שלא התאושש בזמן למשחק אותו סימן כיעד הרצוי לחזרה מהפציעה, מסי הגיע לאצטדיון מחויך ובדרך להתמקם ביציע לחץ את ידיהם של מספר אוהדים צעירים. אלא שהמשך הערב היה פחות משמח בשבילו ובשביל אינטר מיאמי, ששמטה יתרון וראתה את מונטריי משלימה מהפך בדקה ה-89, כאשר בנוסף הורחק לה הקשר דויד רואיס ונפצע הקיצוני רוברט טיילור. לאחר שער השוויון, מסי "שקע" במקום מושבו בהבעת פנים חסרת סבלנות, ואחרי השער השני של המקסיקנים הוא כבר ממש נכנע למתח והרצון לקפוץ לכר הדשא הופגן בבירור בשפת הגוף שלו.

ליאונל מסי במשחק של אינטר מיאמי. Megan Briggs, GettyImages
מעורב גם מהיציע. מסי/GettyImages, Megan Briggs

עצבני מההפסד, מסי ניסה לגשת לשופטים במנהרה כדי למחות על ניהול המשחק, כך דווח במקסיקו. בדרך, הוא נקלע ל"מפגש חם" עם מאמן מונטריי, פרננדו אורטיס הארגנטינאי, על רקע דברים שאמר האחרון לקראת המשחק. אורטיס רמז שאינטר מיאמי נהנית מ"הטבות" בשיפוט בגלל שמסי משחק בשורותיה, ו"כל מה שסובב את מסי יכול להוביל להחלטות לא ספורטיביות ולפגוע בנו". לפי הדיווחים, גם לואיס סוארס וג'ורדי אלבה היו מעורבים בחילופי הדברים עם מאמן היריבה והשופטים.

מסי, שכבר חזר לאימונים באינטר מיאמי ומחלים מהפציעה בקצב משביע רצון, יקווה להיות כשיר לגומלין במקסיקו בשבוע הבא. אם יצליח לעזור לקבוצה האמריקאית להפוך את התוצאה מהמשחק הראשון ולעלות לחצי הגמר, הוא גם יסגור חשבון עם אוהדי מונטריי שעקצו אותו הלילה בשירת "מסי מפחד", על רקע היעדרותו מההתמודדות.

בלעדיו, אינטר מיאמי סופרת שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, מאז שהצליחה לגבור על די סי יונייטד ללא מסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully