וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי הצמיד לי אגרוף לפרצוף. הוא נראה כאילו נכנס בו שד"

דלפה הקלטה של עוזר מאמן מונטריי, שדורשת להעניש את כוכב אינטר מיאמי: "הגמד רצה לאכול אותי חי, היה לו פרצוף של שטן. אמר לי 'מי אתה חושב שאתה? נקניק!"

תקציר: אינטר מיאמי - מונטריי 2:1/ספורט1

ליאו מסי אמור לחזור הלילה (בין שבת לראשון) מהיעדרות של שלושה שבועות, כאשר אינטר מיאמי תפגוש את קולורדו ב-MLS, אולם המשחק החשוב באמת מבחינת "האנפות", כפי שמכונה הקבוצה בארצות הברית, יהיה בלילה שבין רביעי לחמישי בגומלין רבע גמר גביע האלופות של CONCACAF נגד מונטריי (5:30, ספורט1). ההתמודדות עם המקסיקנים צפויה להיות טעונה במיוחד, לאחר שמסי התעמת עם צוות האימון של מונטריי על רקע דברים שאמר המאמן הארגנטינאי של אותה קבוצה, פרננדו אורטיס. לפנות בוקר דלפה הקלטה של עוזרו של אורטיס, ניקו סאנצ'ס, בה הוא מספר על התקרית.

הבוקר מונטריי הודיעה על הגשת תלונה לפדרציית הכדורגל של צפון ומרכז אמריקה, בעקבות התנהגותו של מסי. הכוכב, שצפה במשחק הראשון בין הקבוצות מהיציע, ניגש יחד עם מאמנו טאטה מרטינו וחבריו לקבוצה, לואיס סוארס וג'ורדי אלבה, להתלונן בפני השופטים. כך נוצר העימות בין מסי לצוות האימון של מונטריי, שבגינו המקסיקנים "מצפים מ-CONCACAF לנקוט בסנקציות המתאימות", כפי שמסר המועדון.

סאנצ'ס סיפר בהודעה הקולית: "כן, מסי רצה לריב איתי. לא חושב שהוא רצה להרביץ לי, אחרת הוא היה עושה זאת כי עמדתי סנטימטר ממנו. הוא הצמיד את האגרוף שלו לפרצוף שלי. לדעתי הוא ניסה לגרום לי להגיב".

עוזר מאמן מונטריי פירט: "ירדנו לאזור חדרי ההלבשה, התקרבתי לבקש ממסי תמונה והמאבטח שלו עצר בעדי. ראיתי את מסי עצבני ובדיוק הגיעו השופטים. כשהם נכנסו, מסי נעמד מולם ואמר להם הכל מהכל. מרטינו מאחוריו. שניהם התנהגו ממש לא במקום. אם אנחנו היינו עושים את זה, היו מרחיקים אותנו לאלף עזאזל. היו שם אנשי CONCACAF, הסתכלתי עליהם ואמרתי 'הייתם מרחיקים את כולנו אם היינו נוהגים כך'. אז מרטינו הסתובב אליי והתחיל לתקוף אותי, ואז הופיע מסי".

סאנצ'ס המשיך: "הוא רצה לאכול אותי חי. הוא לא נגע בי, כי לא הגבתי ולא הסתכלתי עליו. אבל הגמד נראה כאילו נכנס בו שד. היה לו פרצוף של שטן. 'מי אתה חושב שאתה? נקניק!'. לא חושב שקיללתי אותו, כלל לא עניתי. וטאטה מרטינו, איזה אידיוט מסכן. אמר לי 'עד כדי כך אתם תבכו?' אידיוט".

סרטון ההתנצלות של ניקו סאנצ'ס

בגלל שההקלטה נהייתה ויראלית, סאנצ'ס פרסם סרטון נוסף שלו, בו לקח אחריות והתנצל בפני מרטינו על הדרך בה התבטא לגביו: "את ההקלטה שלחתי למעגל הקרוב שלי כדי להסביר בפרטים את מה שקרה ליד חדרי ההלבשה. אני רחוק מלכעוס עליהם (מסי ומרטינו), זה יהווה עבורי שיעור לעתיד. דיברתי בצורה חסרת כבוד על המאמן, לכן אני מציע את התנצלותי ומקווה שהוא יידע להבין אותי. אני כאן להראות את הפרצוף ולעמוד מאחורי דבריי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully