וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול איבדה את הפסגה, יונייטד איבדה את הכבוד: האמירה המשפילה

קלופ טוען שעוד יהיה "טוויסט בעלילה" במאבקי האליפות מול סיטי וארסנל, ושלח עקיצה ליונייטד אחרי ה-2:2. רוי קין לעג לטן האח אחרי הריאיון: "הוא כנראה שתה כמה כוסות יין, לא יודע מה הוא ראה, הם נראו כמו קבוצה קטנה"

תקציר הקרב הגדול: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 2:2, שער אדיר לברונו פרננדש/ספורט1

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר אתמול (ראשון) שהוא מצפה לעוד טוויסטים בעלילה במהלך מירוץ אליפות הפרמיירליג, לאחר שקבוצתו הצילה נקודה ב-2:2 מול מנצ'סטר יונייטד. הקבוצה של קלופ הגיעה לסוף השבוע עם יתרון של שתי נקודות במירוץ האליפות, ונראה היה שהיא עומדת לשמור על היתרון הזה כשהיא שלטה במחצית הראשונה מול יונייטד, אבל יונייטד נלחמה בחזרה עם שערים נהדרים של ברונו פרננדש וקובי מאינו, ורק פנדל של מוחמד סלאח הציל נקודה חשובה באולד טראפורד. כעת ארסנל מקדימה את ליברפול בהפרש שערים.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול מאוכזב. רויטרס
זה היה אצלם בידיים. סלאח/רויטרס

שליח ספורט1 מדווח מאנגליה: צפו בראיונות אחרי המשחק המרתק

צפו: שליח ספורט1 לאנגליה ניב דוברת עם ראיונות אחרי ה-2:2 הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד מול ליברפול/ספורט1

כשנשאל אם הוא מצפה לטוויסטים במירוץ לתואר, אמר קלופ: "סביר להניח... אתה צריך לנצח הרבה משחקי כדורגל. אתה לא יכול לעשות את מה שעשינו היום. זה לא יספיק, בהחלט לא, אבל אנחנו יודעים את זה ובכל זאת, אם אתה עובד עם בני אדם אם אתה צריך פשוט לקחת את הדברים שאתה מקבל.

"ראיתי את הבחורים רוצים. ראיתי היום קבוצת צמרת במשחק חוץ קשה. הרבה קבוצות בדרך כלל מגיעות ליונייטד ולאנשים אכפת, אבל כשאנחנו לכאן זה המשחק הכי חשוב, וזה מסובך".

עוד בוואלה!

הסיוט של ליברפול חוזר: הטעות, השערורייה, העקיצה וסיכויי האליפות

לכתבה המלאה
יורגן קלופ מאמן ליברפול מחבק את אלכסיס מקאליסטר. Michael Regan, GettyImages
עוד יש מקום לתקן. קלופ חייב להרגיע/GettyImages, Michael Regan

ליברפול הייתה במרוצי אליפות צמודים וקשים במספר הזדמנויות תחת קלופ, בעיקר ב-2022, כאשר גם סיטי וגם ליברפול רצו במש חודשים ללא הפסד, לפני שהקבוצה של גווארדיולה זכתה בתואר בפער נקודה אחת בלבד. כשנשאל עד כמה חשוב לראות את טבלת הפרמיירליג, קלופ אמר: "זה משנה אחרי 38 מחזורים. אנשים יגידו לנו שאנחנו צריכים לרדוף אחרי הפרש שערים, אבל זה לא קורה בכוונה. אתה לא נכנס למשחק ורוצה להבקיע שמונה שערים. אנחנו מי שאנחנו, אנחנו איך שאנחנו, ובגלל זה אנחנו במירוץ, אז אני לגמרי בסדר עם זה. ידעתי שזה יהיה סופר מסובך עד הסוף. היינו בפסגה; עכשיו זו ארסנל... אנחנו רוצים להיות שם אחרי המחזור האחרון".

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם קובי מאינו. רויטרס
נקודת אור. מאינו/רויטרס
קאסמירו מחבק את מאינו אחרי שער הבכורה שלו במדי מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
קאסמירו מחבק את מאינו אחרי שער הבכורה שלו במדי מנצ'סטר יונייטד/רויטרס

והייתה גם מנצ'סטר יונייטד, שאוהדיה בוודאי חגגו את התיקו שאולי יהרוס לליברפול את האליפות, אבל ממש לא יכולים להיות גאים. ליברפול הגיעה למה שהיה פעם המבצר הביתי, ושלטה כבר מהפתיחה. בנס היא סיימה את המחצית הראשונה ביתרון 0:1 בלבד. שער השווין האדיר של ברונו הגיע אחרי שליברפול בעטה 15 פעמים לשער, בעוד שליונייטד זו הייתה בעיטה ראשונה לשער - במחצית השנייה!

"הם שיחקו כמו מועדון קטן!", תקף רוי קין את קבוצתו לשעבר, שהתגוננה בצורה מביכה בחצי הראשון. כשאר בסיום המאמן אריק טן האח נשמע אופטימי מהמהפך והמנקודה, קין אמר: "הוא כנראה שתה כמו כוסות יין אחרי המשחק... לא יודע כמה זה חזק, אבל הוא כנראה מושפע, כי הוא ראה דברים שאני לא... יונייטד שיחקה כמו מועדון קטן, מאמצע טבלה, אתה לא יודע מה היא תקבל".

קלופ אף הוסיף עלבון ליונייטד, אולי כדי לעורר אותה להמשך, מאחר שהקבוצה של טן האח אמורה בהמשך העונה לפגוש את ארסנל. "ארסנל היא קבוצה טובה", אמר קלופ, "אם יונייטד תשחק כמו שהיא שיחקה היום, ארסנל תנצח, אני בטוח ב-100 אחוז. אני מצטער לומר את זה".

העקיצה: גארי נוויל מגיב לגול של מאינו

מה נשאר להן?

ארסנל:
אסטון וילה (בית, 14 באפריל), וולבס (חוץ, 20 באפריל), צ'לסי (בית, 23 באפריל), טוטנהאם (חוץ, 28 באפריל), בורנמות (בית, 4 במאי), מנצ`סטר יונייטד (חוץ, 11 במאי), אברטון (בית, 19 במאי).

ליברפול:
קריסטל פאלאס (בית, 14 באפריל), פולהאם (חוץ, 21 באפריל),אברטון (חוץ, 24 באפריל), ווסטהאם (חוץ, 27 באפריל), טוטנהאם (בית, 5 במאי), אסטון וילה (חוץ, 11 במאי), וולבס (בית, 19 במאי).

מנצ`סטר סיטי:
לוטון (בית, 13 באפריל), טוטנהאם (חוץ, לא נקבע תאריך), ברייטון (חוץ, 25 באפריל), נוטינגהאם (חוץ, 28 באפריל), וולבס (בית, 4 במאי), פולהאם (חוץ, 11 במאי), ווסטהאם (בית, 19 במאי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully