וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולד סקול: ליברפול שוב סבלה באולד טראפורד, ארסנל בפסגה

דיאס כבש מהאוויר והשליטה של האורחת הייתה מוחלטת, אבל אז משום מקום מנצ'סטר יונייטד הפכה עם שער כמעט מחצי מגרש של פרננדש (50) וביצוע אדיר של מאינו בן ה-18 (67). סלאח קבע 2:2 עם פנדל בדקה ה-84, אבל קבוצתו איבדה נקודות במקום בו הודחה מהגביע ונותרה במקום השני

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 2:2/ספורט1

אצטדיון אולד טראפורד לא מאיר פנים לליברפול העונה. לפני שלושה שבועות היא שמטה שם יתרון והודחה מהגביע לאחר הארכה ודרמת ענק שהסתיימה בהפסד 4:3 בדקה ה-121 של רבע הגמר, והערב (ראשון) איבדה באותו מקום את פסגת הפרמיירליג אחרי 2:2 מול היריבה המושבעת מנצ'סטר יונייטד. כעת ארסנל ראשונה עם 71 נקודות והפרש שערים טוב יותר (51 לעומת 42) מזה של ליברפול, ומאחוריהן עם נקודה פחות ניצבת האלופה מנצ'סטר סיטי. מתח שיא כשלסיום העונה נותרו עוד שבעה מחזורים.

מה נשאר לשלוש המועמדות?

ארסנל:
אסטון וילה (בית, 14 באפריל), וולבס (חוץ, 20 באפריל), צ'לסי (בית, 23 באפריל), טוטנהאם (חוץ, 28 באפריל), בורנמות (בית, 4 במאי), מנצ`סטר יונייטד (חוץ, 11 במאי), אברטון (בית, 19 במאי).

ליברפול:
קריסטל פאלאס (בית, 14 באפריל), פולהאם (חוץ, 21 באפריל),אברטון (חוץ, 24 באפריל), ווסטהאם (חוץ, 27 באפריל), טוטנהאם (בית, 5 במאי), אסטון וילה (חוץ, 11 במאי), וולבס (בית, 19 במאי).

מנצ'סטר סיטי:
לוטון (בית, 13 באפריל), טוטנהאם (חוץ, מועד טרם נקבע), ברייטון (חוץ, 25 באפריל), נוטינגהאם (חוץ, 28 באפריל), וולבס (בית, 4 במאי), פולהאם (חוץ, 11 במאי), ווסטהאם (בית, 19 במאי).

יורגן קלופ מאמן ליברפול מחבק את אלכסיס מקאליסטר. Michael Regan, GettyImages
הביקור האחרון באולד טראפורד כמאמן ליברפול הסתיים באכזבה. יורגן קלופ עם אלכסיס מקאליסטר/GettyImages, Michael Regan

קלופ החזיר להרכב את אנדי רוברטסון והיפני ווטארו אנדו, והקבוצה שלו הייתה לבד על המגרש במחצית הראשונה. אמנם שער של אלחנדרו גרנאצ'ו נפסל בדקה השנייה, אבל מנצ'סטר יונייטד אפילו לא ניסתה לאיים על השער עד ההפסקה (לראשונה בבית מאז הדרבי מול סיטי באוקטובר 2015) ומנגד עמדה תחת מטווח. לואיס דיאס כבש מהאוויר בדקה ה-23 והעניק לליברפול יתרון מוצדק, אבל האורחת ירדה מאוכזבת מכך שזה רק 0:1 וידעה בדיוק למה.

כי בדקה ה-50, באיום הראשון של השדים האדומים, הרשת זזה. ג'ארל קוואנסה איבד בשלומיאליות וברונו פרננדש ראה את המיקום של קוויבין קלהר והפתיע בבעיטה כמעט מחצי מגרש. המומנטום עבר צד, גרנאצ'ו כמעט השלים מהפך ובדקה ה-67 זה קרה: קובי מאינו בן ה-18 סובב לחיבורים והקפיץ את הקהל באולד טראפורד. האם יראה עוד ניצחון גדול על יריבה מרה בעיצומה של עונה מאכזבת? הפעם לא. ארון וואן-ביסאקה שגה עם עבירה ברחבה על המחליף הארווי אליוט ואת הפנדל שלח מוחמד סלאח אל הרשת. ליברפול רצתה להשלים מהפך משלה, אבל לא ניצלה הזדמנויות טובות ונאלצה להסתפק בנקודה שנישלה אותה מהפסגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אלחנדרו גרנאצ'ו שחקן מנצ'סטר יונייטד כובש שער שנפסל מול קוויבין קלהר שוער ליברפול. רויטרס
פסילה מוצדקת. אלחנדרו גרנאצ'ו/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 2: האוהדים באולד טראפורד חגגו אחרי שגרנאצ'ו עבר את השוער וכבש, אבל הוא היה בנבדל של מטר, הדגל הורם והשער נפסל בצדק.

דקה 3: סלאח במסירת אומן מצא את סובוסלאי לבדו בצד שמאל על סף הרחבה. ההונגרי התקדם וחיפש את הפינה הרחוקה, אבל אונאנה הגיב מצוין והדף.

דקה 18: התקפה יפה של ליברפול מצד שמאל, בסיומה רוברטסון הכין למרכז הרחבה וסובוסלאי בעט החוצה.

דקה 23: גול! רוברטסון הרים קרן בשמאל, נונייס נגח לתיבת החמש ושם דיאס החופשי המשיך מהאוויר אל הרשת. 0:1 לליברפול.

לואיס דיאס שחקן ליברפול כובש מול מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
פיניש יפה. לואיס דיאס כובש/רויטרס

דקה 27: כמעט השוויון של יונייטד, כשקאסמירו הוריד בראש בכדור חופשי בתוך תיבת החמש, אבל שניים מחבריו פספסו ולא הצליחו לדחוק פנימה.

דקה 34: ליברפול יצאה למתפרצת, סלאח בעט בשמאל בלי לעצור ואונאנה הדף לקרן. אחריה הכדור שוב הגיע לסלאח שהפעם סובב מחוץ לרחבה, וגם במקרה הזה אונאנה היה במקום ושלח לקרן נוספת.

דקה 35: סובוסלאי הכניס נהדר לנונייס, שמ-15 מטרים סובב בימין וראה את הכדור חולף מעט מעל המשקוף.

דקה 42: בראדלי חטף כדור על סף הרחבה בצד ימין, העביר רוחב לנונייס שפתח רגליים ודיאס היה במצב טוב לבעוט, אבל הכדור שלו פגע בדאלוט ונבלם לקרן.

* מנצ'סטר יונייטד סיימה מחצית ראשונה ללא איומים לשער - דבר שלא קרה לה בפרמיירליג מאז אפריל 2022, גם אז מול ליברפול שהביסה אותה 0:4 באנפילד. בבית זה לא קרה מאז הדרבי מול מנצ'סטר סיטי באוקטובר 2015.

ברונו פרננדש שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. Shaun Botterill, GettyImages
וואו, איזה גול. ברונו פרננדש/GettyImages, Shaun Botterill

דקה 48: מגווייר הרחיק רע ברחבה לעבר נונייס שבעט חזק, אבל הבלם תיקן כשעמד בדרך ומנע שער.

דקה 50: גול! קוואנסה טעה עם מסירה דווקא לפרננדש, שזיהה את קלהר מחוץ לשער ושלח כדור מדויק כמעט מחצי מגרש אל הרשת. האיום הראשון של מנצ'סטר יונייטד הפך לשער - 1:1.

דקה 53: יונייטד ניסתה להמשיך את המומנטום וגרנאצ'ו בעט מ-18 מטרים, אך הכדור פגע ברגל של שחקן הגנה וחלף מעל המשקוף.

דקה 67: גול! וואן-ביסאקה מסר למאינו, שהסתובב בצד ימין של הרחבה ואז סובב שמאלית אומנותית לעבר החיבורים הרחוקים. שער ליגה שני לקשר הצעיר, 1:2 גדול למנצ'סטר יונייטד.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם קובי מאינו. רויטרס
בן ה-18 הראשון שכובש מול ליברפול בליגה מאז ססק פברגאס במדי ארסנל במאי 2005. קובי מאינו/רויטרס

דקה 77: גומז בעט מחוץ לרחבה, הכדור הוסט על ידי רגל אדומה ונקלט אצל אונאנה.

דקה 79: דיאס בעט מ-15 מטרים וסחט הדיפה מאונאנה לעבר סלאח, שאיכשהו בעט את הריבאונד החוצה מארבעה מטרים.

דקה 84: גול! אליוט המחליף נכנס לרחבה והוכשל על ידי וואן-ביסאקה. סלאח ניגש לנקודה הלבנה ודייק כדי להשוות ל-2:2 עבור ליברפול.

דקה 90+4: רוברטסון הוריד בראש לדיאס, שמשישה מטרים החמיץ ושלח את הכדור מעל המשקוף. אנטוני טען לעבירה עליו מצד רוברטסון ברגע ההכנה וספג צהוב על התלונות.

דקה 90+7: מנצ'סטר יונייטד יצאה למתפרצת ואנטוני הגיע למצב בעיטה, אך קלהר קלט את הכדור השטוח שלו.

דקה 90+8: עבירה קשה של קאסמירו זיכתה אותו בצהוב ואת ליברפול בהזדמנות אחרונה עם כדור חופשי ליד הרחבה, אבל בסיום המהלך אליוט בעט לידיו של אונאנה והמשחק הגיע לסיומו.

הארווי אליוט עם מוחמד סלאח שחקני ליברפול חוגגים. רויטרס
אחד סחט, השני כבש. הארווי אליוט עם מוחמד סלאח/רויטרס

המחזור ה-33 בפרמיירליג ייצא לדרך ביום שבת, כאשר טוטנהאם תתארח בניוקאסל במשחק המוקדם (14:30, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully