וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטנהאם ניצחה ועלתה למקום ה-4, צ'לסי פישלה מול האחרונה בטבלה

התרנגולים שוב בטופ-4 אחרי 1:3 על נוטינגהאם עם שני טילים תוך 6 דקות. צ'לסי כבר הייתה על סף ניצחון שיקרב אותם ליונייטד במקום ה-6, אבל שפילד יונייטד כבשה בדקה ה-90+3 וקבעה 2:2 דרמטי

תקציר הקרב הגדול: מנצ'סטר יונייטד - ליברפול 2:2, שער אדיר לברונו פרננדש/ספורט1

אחרי המפגש המסקרן בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול, המחזור ה-32 בפרמיירליג הגיע לסיומו הערב (ראשון) עם שני משחקים של הלונדוניות: צ'לסי התארחה אצל האחרונה בטבלה שפילד יונייטד, ודווקא אחרי ה-3:4 המטורף מול יונייטד במחזור הקודם, הפעם חילצה 2:2 מאכזב. טוטנהאם אירחה את נוטינגהאם פורסט, על רקע המאבקים על המקומות לאירופה, והשיגה ניצחון 1:3 שהעלה אותה למקום הרביעי.

אולי מקברני שחקן שפילד יונייטד חוגג. רויטרס
אולי מקברני שחקן שפילד יונייטד חוגג/רויטרס

שפילד יונייטד - צ'לסי 2:2

האם צ'לסי תצליח לזכות בכרטיס לאירופה למרות העונה הכושלת? הבלוז יצאו מהקבר כאשר ביום חמישי ניצחו 3:4 את מנצ'סטר יונייטד אחרי מהפך ענקי, היום החבורה של מאוריסיו פוצ'טינו יכלה להתקרב עוד יותר למנצ'סטר יונייטד שבמקום השישי אבל פישלה מול האחרונה בטבלה.

טיאגו סילבה כבש שער מוקדם בדקה ה-11, ג'יידן בוגל השווה בדקה ה-32, ונינו מדואקה העניק לצ'לסי 1:2 בדקה ה-66. הכחולים כבר היו בטוחים שהם בדרך לניצחון שיקפיץ אותם למעלה, אבל הקבוצה הנחושה משפילד, שכנראה תרד ליגה בסיום העונה, הצליחה להשוות עמוק בתוספת הזמן (90+3) כאשר אולי מקברני ניצל עוד פאשלה הגנתית של צ'לסי כדי לקבוע 2:2 מתוק.

צ'לסי ממקדת את מירב המאמצים שלה במפגש חצי גמר הגביע בוומבלי בהמשך החודש, אבל בינתיים מתקשה לשפר עמדות בליגה. מנגד, נועלת הטבלה מתחילה להשלים עם הפרידה שלה מהפרמיירליג, אבל מראה שוב שאין בכוונתה לוותר או להיפרד בלי מאבק.

עוד בוואלה!

הסיוט של ליברפול חוזר: הטעות, השערורייה, העקיצה וסיכויי האליפות

לכתבה המלאה
שחקן צ'לסי נוני מדואקה חוגג שער. רויטרס
גול מצוין, שלא הספיק. מדואקה/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון של טוטנהאם

תקציר: טוטנהאם - נוטינגהאם פורסט 1:3/ספורט1

טוטנהאם - נוטינגהאם פורסט 1:3

אחרי שפספסה מספר הזדמנויות, הפעם הקבוצה הלא יציבה של אנג' פוסטקוגלו הצליחה לעלות למקום הרביעי, הכל כך יקר ויוקרתי, וכמובן שווה מיליונים, בזכות ניצחון חשוב ולא קל. זה נפתח טוב עבור התרנגולים עם שער עצמי של מורילו (15), אבל כריס ווד (27) השווה לפורסט, בטרם החמיץ החמצה ענקית עם הפגזה משני מטר לקורה. אבל אז הגיע צמד תוך 6 דקות: מיקי ואן דה ון כבש בדקה ה-52 עם פצצה לחיבורים, פדרו פורו הוסיף את השלישי בדקה ה-58 עם טיל משלו, והתרנגולים חוגגים בית. מנגד, בשבת גברה נוטינגהאם 1:3 על פולהאם ועצרה רצף של חמישה מחזורים ללא ניצחון. היום היא חזרה לסורה.

פדרו פורו, שחקן טוטנהאם חוגג. רויטרס
פדרו פורו, שחקן טוטנהאם חוגג/רויטרס

המחזור ה-33 בפרמיירליג ייצא לדרך ביום שבת, כאשר טוטנהאם תתארח בניוקאסל במשחק המוקדם (14:30, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully