וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מסוכן ומטומטם": אלופי העבר חוששים לגורלו של טייסון

טוני בלו טוען כי הקאמבק של האמריקאי בן ה-58 "משוגע" ומקווה שהקרב עם ג'ייק פול יהיה מתוסרט, בארי מקגוויגן הסכים: "זה חסר אחריות". וטייסון עצמו? הוא שלח מסר מדאיג ליריבו, הצעיר ממנו ב-31 שנה

בגיל 57, מייק טייסון מפגין את כושרו לקראת קרב החזרה שלו לזירה/מייק טייסון, X

ב-20 ביולי ייכנס מייק טייסון בן ה-58 לזירה, לקרב מול יריב הצעיר ממנו ב-31 שנה - ג'ייק פול. קרב הראווה שיועבר בשידור חי בנטפליקס ממשיך לעורר עניין ברחבי הענף, כשלא מעט אנשים חוששים לבריאותו של טייסון - עבורו יהיה זה קרב ראשון זה קרוב ל-20 שנה (ב-2020 ערך קרב ראווה קצר מול רוי ג'ונס ג'וניור).

"אני חושש, אבל לא יודע מה סוכם ביניהם", אמר אלוף העולם לשעבר טוני בלו. "זה מפחיד שמייק טייסון חוזר לזירה מול יריב הצעיר ממנו ב-30 שנה. זה די משוגע. אני מקווה שיהיה שם קרקס ושזה יהיה מתוסרט, כי לא הייתי רוצה שמייק ייפגע בשום אופן. נראה מה יקרה. משלמים סכום עתק, ולאף אחד אין זכות למנוע ממנו את זה".

אלוף עבר נוסף, בארי מקגוויגן, הסכים ואמר: "ברור שהכסף מדבר, וחובה לבקר את הגוף האחראי שמכניס בחור בן 57 לזירה. זה מטומטם וחסר אחריות. אסור לו להיות ליד זירה בגיל 57. זה מסוכן מאוד". האירי בן ה-63 ביקר גם את יריבו של טייסון, ג'ייק פול - יוטיובר ומתאגרף חובב: "הוא מעלה לרשתות החברתיות רק ימים טובים, ילדים רוצים לראות רק רכילות והצלחות. אגרוף זה ענף קשה, אי אפשר לפברק דברים ופתאום לזכות באליפות העולם. צריך להשקיע שעות באימונים".

מייק טייסון מתאגרף עבר באליפות ארצות הברית. AP
זה יעבור בשלום? טייסון/AP

הכל על קרב הראווה בין מייק טייסון לג'ייק פול

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

למרות הדברים הללו, טייסון סופר את הימים עד הקרב - והוא כלל לא חושש. "אני כבר מחכה להיכנס לזירה מול ג'ייק", אמר. "הוא השתפר מאוד לאורך השנים, אז יהיה כיף לראות אותו. זו סגירת מעגל - אני עזרתי לו להתחיל בקריירת האגרוף שלו, וכעת אני מתכנן לגמור אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully