וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויניסיוס מותקף שוב: "מה יגיד שחור שמרוויח 300 דולר?"

צ'ילאברט יצא נגד הברזילאי בשנית: "המצלמות של נטפליקס שם והוא מתחיל לבכות. איפה הוא היה כשמשטרת ברזיל הרגה את הארגנטינאים במכות?"

שלושה ימים אחרי שתקף בטוויטר את ויניסיוס ג'וניור, שוער העבר חוסה לואיס צ'ילאברט יצא נגד הברזילאי בשנית. כזכור, כוכב ריאל מדריד בכה במסיבת עיתונאים לפני משחק נגד נבחרת ספרד כשדיבר על הגזענות כלפיו באותה מדינה, והפרגוואי הגיב לו שלא יהיה "מתרומם", כי "כדורגל זה לגברים". אתמול (שישי) צ'ילאברט נתן הסבר לאמירה שלו בשיחה עם תחנת רדיו ארגנטינית.

"למה זה רע מה שאמרתי לוויניסיוס? כי יש בזה היגיון בריא? מה הוא מתחיל לבכות", אמר מבלי להסתייג. "הוא אמר שהוא רוצה שהשחורים יחיו יותר טוב, אז מה אנחנו הלבנים צריכים לעשות, להתאבד? שלא יעוותו את הדברים". צ'ילאברט המשיך והבהיר: "האפליה קיימת בארגנטינה, בצרפת, בכל העולם. כשאני הגעתי מפרגוואי צעקו לי שאני מורעב, שאני שודד. חפשו את הקללות שספגתי בארגנטינה".

חלוץ ריאל מדריד ונבחרת ברזיל, ויניסיוס ג'וניור, פורץ בבכי כאשר נשאל על הגזענות שהוא חווה. GettyImages
ויניסיוס. בכה בשביל המצלמות?/GettyImages

שוער העבר קישר את דבריו לעובדה שנטפליקס מצלמת סדרת דוקו על ויניסיוס: "כשאנחנו אומרים בפרגוואי שלא יהיה מתרומם, זה לא פוגעני בשום צורה. המצלמות של נטפליקס שם והוא מתחיל לבכות, מה יגיד שחור שמרוויח 300 דולר וצריך להאכיל ארבעה ילדים? הוא משחק בריאל מדריד. וחוץ מזה הוא הראשון לתקוף שחקנים יריבים".

צ'ילאברט ירה חץ אחד נוסף לעבר חלוץ ריאל: "כשמשטרת ברזיל הרגה במכות את אוהדים של נבחרת ארגנטינה ושל בוקה ג'וניורס, איפה היה ויניסיוס שאמור להוות דוגמא למנהיגי ברזיל? הרביצו לילדים, נשים וזקנים. זה בסדר כשהם עושים את זה, אבל כשמתייחסים אליהם בחוסר כבוד, הם מתחילים לבכות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully