וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב העבר האגדי תקף את ויניסיוס: "מתרומם, כדורגל הוא לגברים"

שחקן ריאל מדריד ונבחרת ברזיל פרץ בבכי במסיבת העיתונאים וריגש את עולם הכדורגל - אך לא את חוסה לואיס צ'ילברט: "הוא הראשון שמעליב יריבים"

חלוץ ריאל מדריד ונבחרת ברזיל, ויניסיוס ג'וניור, פורץ בבכי כאשר נשאל על הגזענות שהוא חווה/רויטרס

ויניסיוס ערך אמש (שני) מסיבת עיתונאים אמוציונלית למדי, בה פרץ בבכי כשדיבר על הגזענות הבלתי פוסקת שמופנית לעבר בליגה הספרדית.

עולם הכדורגל התרגש ביחד עם כוכב ריאל מדריד ונבחרת ברזיל - אך לא שוער העבר האגדי חוסה לואיס צ'ילברט, שצייץ ב-X (לשעבר טוויטר): "שטויות במיץ. הוא הראשון שמעליב ותוקף יריבים. אל תהיה מתרומם, כדורגל הוא לגברים".

שחקן הכנף המוכשר אמור לענוד הערב (שלישי, 22:30, ספורט4) את סרט הקפטן של נבחרת ברזיל באצטדיון הברנבאו במדריד, במשחק הידידות המסקרן נגד ספרד.

צ'ילברט (58), אחד השוערים הצבעוניים שידע הכדורגל העולמי בשנות התשעים, רשם 74 הופעות בנבחרת פרגוואי וזכור בין היתר בזכות יכולות הכיבוש המרשימות שלו בכדורים חופשיים ובפנדלים. יש לו 46 שערי ליגה ושמונה שערים בנבחרת פרגוואי.

חלוץ ריאל מדריד ונבחרת ברזיל, ויניסיוס ג'וניור, פורץ בבכי כאשר נשאל על הגזענות שהוא חווה. GettyImages
דברים קשים של שוער העבר. ויניסיוס, אמש/GettyImages

"גזענות לא מתרחשת רק בספרד, אלא בכל העולם", פתח ואמר אמש השחקן הנרגש, "כל יום שאני חוזר הביתה אני עצוב יותר, כי אף אחד לא תומך בי", אמר ואז פרץ בבכי.

"אני מצטער, אני רק רוצה לשחק כדורגל", המשיך בקושי רב, "ולעזור למועדון שלי ולמשפחה שלי. כל תלונה שמוגשת גורמת לי להרגיש רע יותר, ביקשתי עזרה מאופ"א, מפיפ"א, גם מההתאחדות הברזילאית ומהקונמבול שאלו הגופים הכי גדולים שיכולים להילחם נגד הגזענות. מוחמד עלי היווה דוגמה ואני כאן גם כדי לדבר בשם הברזילאים שמגנים עליי. מעולם לא חשבתי לעזוב את ספרד, כי זה ייתן לגזענים בדיוק את מה שהם רוצים. לא אעזוב את הקבוצה הכי טובה בעולם. מדובר במיעוט ואמשיך להיות חזק מולם, כי מהנשיא ומכל המועדון יש לי את התמיכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully