וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נחתה והתאמנה: "אסור שהמשחק הזה יגמור את העונה"

עודכן לאחרונה: 15.3.2024 / 21:38

הצהובים מיהרו לקרית שלום, לאימון שגלש אל תוך שעות הערב המאוחרות. גולדהאר שוחח בסרביה עם השחקנים ואנשי הצוות אחרי ה-6:1, אך מצב הרוח קשה. שחקנים העידו: "החזרה הכי מדכאת שהיתה לנו. אלה הרגעים הכי קשים שיכולים להיות לכדורגלן - אבל זה מבחן"

תקציר התבוסה של מכבי תל אביב 6:1 מול אולימפיאקוס בגומלין שמינית גמר הקונפרנס ליג/ספורט1

באיחור של שעה וחצי מהמתוכנן, אשר נבע מעיכוב בהמראה מבלגרד, נחתה לפנות ערב (שישי) מכבי תל אביב בישראל ומיד יצאה באוטובוס לקרית שלום, שם קיימה אימון שגלש עמוק לתוך שעות הערב המאוחרות. השחקנים שלא שיחקו אמש ואלה ששיחקו מעט קיימו אימון מלא. שחקני ההרכב עשו טיפולים.

שרן ייני, שלא יצא עם השחקנים לסרביה, חיכה להם במתקן וגם האחרים שלא טסו הצטרפו לאימון אותו העביר רובי קין ביחד עם עוזריו.

בשדה התעופה בבלגרד נפרד הבעלים מיטש גולדהאר מהשחקנים והמריא בחזרה לקנדה בלווית נציגו ג'ק אנגלידיס, שהיה צמוד לקבוצה בעשרת הימים האחרונים. גולדהאר, שיצא באכזבה גדולה אחרי התבוסה, שוחח בקצרה עם כל שחקן ועם כל אנשי הצוות, כשהוא לוחץ ידיים ומנסה לעודד. המנכ"ל בן מנספורד שב לארץ עם כל הקבוצה ונכח הערב בקרית שלום. בחזרה מסרביה כמעט שלא היתה אינטראקציה עם 500 אוהדי הקבוצה, אשר שבו לארץ מוקדם יותר הבוקר.

שחקני מכבי תל אביב. רויטרס
תחושות קשות אצל הצהובים/רויטרס

עוד על ההדחה הצהובה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

שחקנים בקבוצה העידו הערב: "זו היתה החזרה לארץ ממשחק בחו"ל הכי מדכאת שהיתה לנו. אין מצב רוח, אין חשק לכלום. אלה הרגעים הכי קשים שיכולים להיות לכדורגלן או ספורטאי, אבל זהו גם רגע המבחן עבור כל שחקן ואדם הקשור למכבי תל אביב. אסור שהמשחק הזה יגמור לנו את העונה".

בין השבים לארץ היה גם מילסון, שנפצע אתמול בדקות הראשונות והוחלף כשהוא מתקשה לצעוד על רגלו. במכבי תל אביב עדיין מעריכים כי מדובר רק בפציעה המוגדרת על ידי הספורטאים כ'רגל עץ' וכי לא מדובר בפגיעה משמעותית יותר. יחד עם זה, הסיכוי שהוא יוכל לשחק מחרתיים מול הפועל חיפה, נמוך במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully