וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל בגלל ה"שחצנות" של מכבי ת"א? מאחורי הקלעים של המהפך היווני

שחקני אולימפיאקוס לא אהבו את ה"מסיבה" של הצהובים ביוון אחרי ה-1:4: "אסור לנו לקבל את העלבון הזה". וגם: הנאום של אל עראבי בחדר ההלבשה

תקציר התבוסה של מכבי תל אביב 6:1 מול אולימפיאקוס בגומלין שמינית גמר הקונפרנס ליג/ספורט1

אולימפיאקוס לא נרגעת מהמהפך ההיסטורי מול מכבי תל אביב אמש (חמישי), כשהפכה השפלה ביתית של 4:1 ל-1:6 מדהים בבאצ'קו טופולה, בדרך לרבע גמר הקונפרנס ליג.

בתקשורת היוונית חשפו הערב פרטים נוספים מאחורי הקלעים של המהפך. "לפני המשחק, כולם היו רגועים וממוקדים מאוד", נכתב בתקשורת היוונית. "חוסה לואיס מנדיליבר נתן הוראות אחרונות, ואז יוסף אל עראבי נעמד ואמר, 'דיברנו הרבה. לא צריך עוד מילים. אנחנו הולכים לעלות לרבע הגמר. אנחנו אולימפיאקוס, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה ולהפוך כל תוצאה. רק צריך להאמין בעצמנו. אסור לאף אחד לחשוב שהוא כבר חיסל אותנו. כולכם שחקנים טובים. בואו ניתן את הנשמה שלנו על כר הדשא, זה בידיים שלנו".

לאחר הנאום הזה, קוסטאס פורטוניס אחז בדגל המועדון, קרא לחבריו להתקבץ סביבו הוסיף: "בואו נשחק עם כל הלב, מרוכזים וביחד".

בתקשורת היוונית נטען כי "אחרי ה-1:4 של מכבי תל אביב, הישראלים ערכו מסיבה מחוץ למגרש, זה היה פרובוקטיבי מאוד, שחצני בכל מובן: מוסיקה במסדרון, ריקודים בחדר ההלבשה, כאילו הכל נגמר. כאילו אין גומלין. כאילו אין אולימפיאקוס". מתברר שגם שחקני היריבה לא אהבו את זה. "אנחנו גברים, איך אפשר לסבול התנהגות כזו?" אמר אנדרה הורטה. "אסור לנו לקבל את העלבון הזה". הורטה, כך מתברר, אף פנה לרובי קין ואמר לו: "תגיד לחבר'ה שלך שזה לא גמור, זה רק המשחק הראשון".

לשחקנים והצוות המקצועי המתינו מאות אוהדים ב-5 לפנות בוקר בשדה התעופה בפיראוס, שהניפו אותם באוויר בשירה אדירה של "תביאו לנו את הגביע האירופי!". "לילה אגדי והעפלה היסטורית עבורנו!", כתב ואנגליס מארינקיס, בעלי הקבוצה. "ברכות לכולם, זאת אולימפיאקוס שלנו, עם כל האהבה הענקית והרוח של פיראוס! אנחנו ממשיכים לחלום, לעולם לא מוותרים!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully