וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן גביר: "כל מי שמעורב בביזוי ההמנון ובפגיעה בזלקה הוא מחבל"

עודכן לאחרונה: 9.3.2024 / 22:59

השר לביטחון פנים בביקורת חריפה על אוהדי בני סכנין, שתועדו שרים במהלך ההמנון ומקללים את זלקה לוחם המילואים: "מבחינתי צריך לסגור את האצטדיון בדוחא וכולם צריכים לעוף לסוריה"

צפו בתקרית: אוהדי בני סכנין מבזים את ההמנון, וממשיכים לעודד במופגן גם במהלך שירת "התקווה"/מערכת וואלה!

השר לביטחון פנים איתמר בן גביר הגיב היום (שבת) לתקרית שאירעה במשחק ליגת העל בין הפועל חדרה לבני סכנין, כשאוהדי סכנין ביזו את ההמנון "התקווה" ושרו במופגן במהלך נגינתו, ולאחר מכן קיללו את מנשה זלקה והתנכלו לו בצורה אישית, ככל הנראה על רקע היותו לוחם מילואים בצה"ל וסמל להתגייסות הענף.

"הוריתי למשטרה לבחון פתיחת חקירה פלילית לאירועי המשחק בין חדרה לסכנין ובתוכם ביזוי ההמנון וביקשתי גם לבחון סגירת האיצטדיון בסכנין. כל מי שהיה מעורב בביזוי ההמנון ובפגיעה במנשה זלקה, הוא מחבל", אמר בן גביר לוואלה! ספורט.

מנשה זלקה קפטן הפועל חדרה עם האוהדים. שלומי גבאי
מאוהדי חדרה הוא קיבל אהבה. זלקה/שלומי גבאי

לאחר מכן הוסיף: "ביזוי הדגל והסמל זו עבירה פלילית. העברתי למשטרה שתבחן אם יש מקום לפתוח בחקירה נגד המחבלים הללו מסכנין שביזו את הדגל וההמנון, זרקו חפצים, קיללו והתנהגו בצורה מבישה ומחפירה. מבחינתי צריך לסגור את האצטדיון בדוחא וכולם צריכים לעוף לסוריה".

חבר ועדת חוץ וביטחון ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) דורש שיעמידו לדין את הקבוצה. "הדבר מהווה פגיעה קשה בלוחמי צה"ל, ומבטא תמיכה בטרור ובאויב. על בית הדין להעמיד לדין את הקבוצה, על מנת שאירועים כאלה לא יקרו שוב".

יצויין כי על פי תקנות ההתאחדות "אין להתבטא בהתבטאויות גזעניות, לרבות קריאות, נהמות, הנפת שלטים ובכל דרך ביטוי אחרת, שיש בהן משום איום, השפלה, ביזוי, גילוי איבה, עוינות, אלימות או גרימת מדנים כלפי אדם, ציבור או חלקים של האוכלוסייה והכל בשל השתייכות לגזע, לדת או למוצא לאומי אתני".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלעד מדמון, חיים סילבס, מנשה זלקה אנשי הפועל חדרה עם דגל ישראל. שלומי גבאי
בסיום המשחק מיהר להתעטף בדגל ישראל. זלקה/שלומי גבאי

מנשה זלקה הגיב בסיום: "אני לא הנקודה, שיקללו אתי ויעשו מה שהם רוצים. אבל מה שקרה בהמנון זה בושה וחרפה. הם ביזו אותו וזה מכעיס. כי בשם הדגל וההמנון הזה לא מעט לוחמי צה"ל נלחמים עכשיו בעזה ונהרגו חיילים ויש משפחות אבלות. זה הבושה. מה שעשו לי, הכול שטויות. יש לי עור של פיל. כואב לי בשביל אנשים אחרים, אבל 0:1 קטן ומתוק וזה בשביל כל עם ישראל. לא ציפיתי לקבל מחיאות כפיים, הכול בסדר גמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully