וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשה זלקה: "אני לא מתאמן בכדורגל, רק מתאמן לקראת יום פקודה"

מאז גויס בצו 8 לפני שלושה שבועות, קפטן הפועל חדרה המשרת במילואים כלוחם בצנחנים, ממוקד מטרה ומצהיר לרדיו 103FM: "הכדורגל לא מעניין עכשיו, התרומה למדינה שלנו יותר חשובה מכל דבר אחר. אם לא נשמור על עצמנו, לא יהיה מי שישמור עלינו"

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות, איתי שכטר, שחקן הפועל פ"ת ולירן שכנר יצאו לשטח/ספורט1

לפני כשלושה שבועות, זמן קצר אחרי הטבח ב-7 באוקטובר, קיבל מנשה זלקה צו ולא היסס לרגע. קפטן הפועל חדרה, ששירת כלוחם בעורב צנחנים, הוצב בגזרה הצפונית עם גדס"ר 226 והיום (ראשון) באפטר הראשון שקיבל למשך שעות ספורות, הספיק להתראיין של ינון מגל ובן כספית ברדיו 103FM.

"אנחנו עומדים על המשמר. מתאמנים במידה שנצטרך לעשות את מה שצריך. אני משחק כדורגל בהפועל חדרה מגיל 7, אבל בגיל 18 זכיתי לעשות את מה שאחיי עשו, וזה לשרת בצה"ל, לשמור על המולדת, על העם שלנו".

זלקה הוא אחד השחקנים הבודדים מליגת העל שמגויס לצה"ל במלחמה, לצד קשר הפועל חיפה איתמר נוי.

"כשהייתי בן 18 קיבלתי את ההחלטה הזו. אני חושב שהתרומה למדינה שלנו הרבה יותר חשובה מכל דבר אחר, כי אנחנו רואים מה קורה מסביבנו", הוסיף. "אם לא נשמור על עצמנו, לא יהיה מי שישמור עלינו. הלכתי למקום הכי רחוק שיכולתי להגיע אליו, והגעתי לעורב צנחנים. התגייסתי אחרי עופרת יצוקה והשתחררתי לפני עמוד ענן. אחרי שלוש שנים שאתה לא משחק וחוזר, זה לא כזה פשוט. אבל זה מספק מאוד. כרגע אנחנו מתאמנים, לא בכדורגל, אלא בדברים אחרים בשביל יום פקודה".

מנשה זלקה בשירות מילואים. ספורט 1
מנשה זלקה/ספורט 1

בסיום דבריו, הדגיש זלקה: "האווירה בפלוגה מדהימה, מעל 120 אחוז גיוס למילואים", תיאר. "לפני זה היה חשש אם יבואו או לא, אצלנו כולם באים, עזבו משפחות וילדים. זה לא רק אצלנו, זה בכל מדינת ישראל. לא מעניין ימני, שמאלני, קיבוצניק או אתיופי, זה לא משנה, כולם באו ומתגייסים. שלושה שבועות אני בצפון, ועם ישראל במלוא תפארתו והדרתו, מפנקים אותנו, מביאים, מחבקים, דואגים לנו, מהדברים הכי קטנים עד לדברים הכי גדולים. שאפו לעם הזה שיודע להתגייס, חבל שזה קורה רק ברגעים קשים אבל מגיע שאפו לעם ישראל. תודה לאזרחי המדינה. ברוך השם, לא חסר שום דבר. תמיד יש חוסר פה וחוסר שם, בסוף זה לא מעניין. מה שחשוב זה שכולם עם מורל גבוה וחדים וממוקדי מטרה בשביל להכריע ולנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully