וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית חמורה: אוהדי סכנין ביזו את ההמנון, וקיללו במופגן את זלקה

עודכן לאחרונה: 9.3.2024 / 20:46

קשר הפועל חדרה, שעלה לכותרות בעקבות שירותו במילואים במלחמה, ספג נאצות מאוהדי סכנין, שגם במהלך "התקווה" התנהגו בגסות. זלקה: "בושה וחרפה, ה-0:1 הוא בשביל כל עם ישראל". המשקיף יציין את האירוע

צפו בתקרית: אוהדי בני סכנין מבזים את ההמנון, וממשיכים לעודד במופגן גם במהלך שירת "התקווה"/מערכת וואלה!

תקרית חמורה אירעה היום (שבת) במהלך המשחק של הפועל חדרה מול בני סכנין (0:1) במסגרת ליגת העל, כאשר אוהדי בני סכנין ביזו את ההמנון ושרקו במכוון בוז לעבר מנשה זלקה, כדורגלן הפועל חדרה שעלה לכותרות בחודשים האחרונים בעקבות שירות המילואים שלו.

המשקיף במשחק יציין בדו"ח שלו את האירוע וזה יגיע לשולחנו של תובע ההתאחדות עו"ד גלעד ברגמן, שיצטרך להחליט אם להעמיד לדין את בני סכנין. השירים והקריאות בזמן ההמנון אכזבו מאוד את ראשי הכדורגל בארץ, שמאוד התקוממו על כך.

אלעד מדמון, חיים סילבס, מנשה זלקה אנשי הפועל חדרה עם דגל ישראל. שלומי גבאי
אלעד מדמון, חיים סילבס, מנשה זלקה אנשי הפועל חדרה עם דגל ישראל/שלומי גבאי

הכל החל, כאמור, לפני שירת הפתיחה, כאשר באצטדיון נוגנה "התקווה", ואוהדי סכנין המשיכו לשיר ולעודד את הקבוצה שלהם במופגן, ובאופן מתריס.

אחר כך, כאשר זלקה נכנס כמחליף במחצית השנייה (דקה 63), אוהדי סכנין החלו לשיר נגדו - ושוב, גם זה נעשה בצורה מכוונת, כאשר אף שחקן אחר לא ספג קללות מיוחדות מאוהדי סכנין, ורק זלקה, לוחם צה"ל ששירת במילואים על גבול הצפון, ספג קריאות "אמא של זלקה *ונה" ושריקות בוז בכל נגיעה שלו בכדור.

בסופו של דבר הפועל חדרה ניצחה 0:1 את סכנין משער של אלעד מדמון בדקה ה-97. זלקה, באקט סמלי, חגג על הדשא כשהוא עטוף בדגל ישראל.

מנשה זלקה הגיב בסיום: "אני לא הנקודה, שיקללו אתי ויעשו מה שהם רוצים. אבל מה שקרה בהמנון זה בושה וחרפה. הם ביזו אותו וזה מכעיס. כי בשם הדגל וההמנון הזה לא מעט לוחמי צה"ל נלחמים עכשיו בעזה ונהרגו חיילים ויש משפחות אבלות. זה הבושה. מה שעשו לי, הכול שטויות. יש לי עור של פיל. כואב לי בשביל אנשים אחרים, אבל 0:1 קטן ומתוק וזה בשביל כל עם ישראל. לא ציפיתי לקבל מחיאות כפיים, הכול בסדר גמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully