וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלקה: "מה שקרה מביש". סילבס: "צרם שלא כיבדו את ההמנון"

זעם בחדרה על התנהגות אוהדי סכנין, הקפטן: "אני לא הנקודה, זה 0:1 קטן ומתוק בשביל כל עם ישראל". מאמנו: "התרסה שלא אהבתי". דראפיץ': "אני אישית אוהב את זלקה". מוחמד שכר מסכנין מיתמם: "לא יודע מה יש לאוהדים נגד זלקה"

צפו בתקרית: אוהדי בני סכנין מבזים את ההמנון, וממשיכים לעודד במופגן גם במהלך שירת "התקווה"/מערכת וואלה!

ביזוי ההמנון מצד אוהדי בני סכנין והבוז כלפי מנשה זלקה עמדו במוקד המשחק בו ניצחה הערב (שבת) הפועל חדרה 0:1. זלקה הגיב: "אני לא הנקודה, שיקללו אתי ויעשו מה שהם רוצים. אבל מה שקרה בהמנון זה בושה וחרפה. הם ביזו אותו וזה מכעיס. כי בשם הדגל וההמנון הזה לא מעט לוחמי צה"ל נלחמים עכשיו בעזה ונהרגו חיילים ויש משפחות אבלות. זה הבושה. מה שעשו לי, הכול שטויות. יש לי עור של פיל. כואב לי בשביל אנשים אחרים, אבל 0:1 קטן ומתוק וזה בשביל כל עם ישראל. לא ציפיתי לקבל מחיאות כפיים, הכול בסדר גמור".

המאמן המנצח חיים סילבס התייחס גם הוא לעניין: "הייתי בסכנין והייתה לי שם תקופה טובה. היה צורם לראות שלא כיבדו את ההמנון. אני לא מצפה שישירו, אבל לפחות שיקשיבו ולא יבזו. הייתה פה התרסה ולא אהבתי את זה, אבל שכל אחד יחיה את החיים שלו. ענינו במגרש, זו התשובה הטובה ביותר".

על המשחק אמר מאמן הפועל חדרה: "כנראה שאין חוקים בכדורגל. שיחקנו לא בחוכמה, במיוחד במחצית הראשונה. לא הגבנו נכון לכרטיס האדום ובקושי הגענו למצבים, בניגוד למחצית השנייה שעבדנו טוב יותר. היה לנו גם מזל עם החמצת פנדל ועוד הזדמנות שהם יכלו לעקוץ אותנו. מסעות כאלה צריכים להסתיים עם אופי, לא ויתרנו והדרמה בסופו של דבר לטובתנו. אני צריך את הנקודות יותר מכל היקום, לא מתעסק באחרות. התקשינו מאוד מול איך שסכנין עמדה, אבל בסופו של דבר יש שלוש נקודות ואנחנו מאושרים. גאה בשחקנים שבאו אחרי שבוע לא פשוט, היו צנועים אחרי ההייפ של סמי עופר ויצאנו שמחים".

מנשה זלקה קפטן הפועל חדרה עם האוהדים. שלומי גבאי
מנשה זלקה עם האוהדים/שלומי גבאי

מאמן בני סכנין, סלובודן דראפיץ': "אני אוהב את זלקה באופן אישי, הקהל? תשאל אותם, אני לא נכנס לזה. ממשיכים הלאה. מגיע לנו להיות בפלייאוף העליון, אנחנו שם כל הזמן. זו לא הייתה המטרה בתחילת העונה, אבל כשאתה כל כך קרוב אתה רוצה להיות שם".

שחקן הכנף מוחמד שכר: "ידענו שאף אחד לא ייתן לנו את זה, נצטרך לקחת. הכדורגל הוא אכזרי, לפעמים אתה נותן גול בדקה 90 ולפעמים סופג. אין לי טענות לאף אחד, כולם נתנו את ה-100 אחוז. החזקנו מעמד יפה ב-10 שחקנים מדקה 12. נבוא בשבוע הבא לקחת את הנקודות כדי להיות בפלייאוף העליון. לא יודע מה יש לאוהדים נגד זלקה, צריך לשאול אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully