וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורדנה ייעדר נגד הפועל חיפה, ברדה בוחן את האפשרויות בהתקפה

10.3.2024 / 13:16

קשר הפועל באר שבע סובל ממתיחה בארבע ראשי והצטרף לפוקו וויטור שלא כשירים, כששמיר בספק. ארבעה שחקנים מתחרים על שני מקומות בחלק הקדמי (ב', 20:00, ספורט1). חיסורים רבים גם אצל המארחת

מחזור 25הסתיים11/03/2024
הפועל חיפה
  • יוספי (78)
0
    הפועל באר שבע
    תקציר: הפועל באר שבע - הפועל חיפה 0:4/ספורט1

    הפועל חיפה

    אחרי ההדחה מגביע המדינה, הפועל חיפה תתמקד בעיקר בתחרות שיש לה עם הפועל באר שבע על המקום השלישי, וכדי לשפר עמדה היא חייבת מחר (שני, 20:00, ספורט1) לנצח בבית את אליניב ברדה ושחקניו. רוני לוי והחבורה שלו זוכרים היטב את התבוסה שספגו בסיבוב הקודם בטרנר, ואם להפועל באר שבע יש חוסרים לקראת מחר, להפועל חיפה יש אפילו יותר. חמישה שחקנים ייעדרו משורות הקבוצה מהכרמל: פרנן מאיימבו, חאתם עבד אלחמיד, גיא מלמד ודמיטרי אנטילבסקי פצועים ואליהם מצטרף לירן סרדל המוצהב. באימון המסכם ערך לוי רוטציות בין המגנים וניסה גם כמה אופציות בקישור.

    הפועל באר שבע

    רועי גורדנה סובל ממתיחה קלה בשריר הארבע ראשי ולא יהיה כשיר למשחק מחר. גורדנה מצטרף אל מיגל ויטור ואנדרה פוקו, שגם הם לא יוכלו לשחק בהפועל באר שבע בגלל פציעות שהם סוחבים בשבועיים האחרונים. עבור אליניב ברדה מדובר בבשורה לא פשוטה, שכן גם עדן שמיר לא כשיר במאת האחוזים והוא עדיין בספק. בהתקפה, המאמן יצטרך לבחור בין ארתור שושנאצ'ב לאלון תורג'מן ובין רותם חטואל לאמיר גנאח. איאד אבו עביד אמור להמשיך כמגן ימני.

    השוער ניב אליאסי אמר לקראת המשחק: "אנחנו עובדים קשה כל השבוע, למדנו את היריבה כמו שצריך, 'אליה' מכין אותנו ממשחק למשחק. אנחנו מסתכלים על כל דבר שאנחנו צריכים לעשות ובאים לקחת שלוש נקודות בעזרת השם. קודם כל נסתכל על עצמנו, נשחק את הכדורגל שלנו ונישאר צנועים".

    עדן שמיר הפועל באר שבע. דני מרון
    גם הוא בסימן שאלה. עדן שמיר/דני מרון

    טריוויה

    * הפועל חיפה לא ניצחה את הפועל באר שבע בליגת העל מאז ה-1:2 בקרית אליעזר במרץ 2012. יובל אבידור וחנן ממן כבשו אז, אופיר דוידזאדה צימק עם שער הליגה הראשון שלו.

    * ב-28 משחקי הליגה ששוחקו מאז: 17 ניצחונות לבאר שבע ועוד 11 תוצאות תיקו.

    * הפועל חיפה הפסידה בשני משחקי הבית האחרונים שלה (שלושה, אם נוסיף גם את הגביע). שלושה הפסדי בית רצופים בליגה לא היו לה מאז אוקטובר-נובמבר 2018, שם עצרה את הסחף עם קאמבק ל-4:4 מול הפועל באר שבע.

    * הפועל חיפה רשמה במחזור הקודם את המהפך הרביעי שלה העונה וצברה כבר 14 נקודות ממצבי פיגור - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה.

    * המחליפים של הפועל באר שבע כבשו העונה 10 שערים - יותר מכל קבוצה אחרת.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אביעד שילוח
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 3510

    במחזור הסיום של הליגה הסדירה תארח הפועל באר שבע את מ.ס. אשדוד, בעוד הפועל חיפה תגיע לבלומפילד כדי לפגוש את מכבי תל אביב.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully