וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליניב ברדה טוען: השחקן שראוי לזימון לנבחרת ישראל

10.3.2024 / 10:26

לפני המפגש (ב', 20:00, ספורט1), מאמן באר שבע החמיא ליוספי שמככב בהפועל חיפה: "הם בעונה גדולה. משמעותי לנו לארח במשחק הראשון בפלייאוף"

תקציר: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

ממש לאחרונה עקפה הפועל באר שבע את הפועל חיפה בדרך למקום השלישי בטבלת ליגת העל, ומחר (שני, 20:00, ספורט1) הן ייפגשו בכרמל למשחק שככל הנראה יכריע מי מהן תגיע לפלייאוף העליון מהמקום הזה. הבוקר מאמן באר שבע אליניב ברדה דיבר לקראת משחק החוץ הקשה.

"זו קבוצה מאוד קשה עם מטרות מאוד דומות לשלנו, שעושה עד עכשיו עונה גדולה", החמיא ברדה לחיפאים. "המשחקים הופכים להיות על תוצאה. כמובן שאני אף פעם לא אוותר על הדרך, אבל יש שניים-שלושה משחקים בשנה שאתה צריך לנצח את ה-0:1 הקשה הזה, וזה מה שהיה במשחק האחרון (נגד בית"ר ירושלים)".

"המשחק עם הפועל חיפה שונה לחלוטין, הם קבוצה חזקה מאוד, בטח אצלה בבית. נצטרך לבוא בשיא הריכוז והכוח ולנסות לנטרל את היתרונות שלהם. נרצה להיראות טוב ולחזור עם שלוש נקודות. זה משחק שכנראה יכריע אם נארח את המשחק הראשון בפלייאוף או לא, זה משמעותי לנו", המשיך המאמן ועדכן: "חלק מהפצועים יעשו מבחן כשירות ביום המשחק וחלקם ייבדק היום. אנדרה פוקו ומיגל ויטור בטוח בחוץ".

תומר יוספי שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
פוגש את קבוצתו לשעבר. תומר יוספי בעונת שיא/מאור אלקסלסי

על תומר יוספי, שמככב בהפועל חיפה ושיחק בעבר בהפועל באר שבע: "הוא עושה עונה נהדרת, אנחנו שמחים בשבילו. הייתי מאוד רוצה לראות אותו חלק מהנבחרת, אבל זה לא שלי".

בנוסף התייחס ברדה להגרלת רבע גמר גביע המדינה, בו תתארח באר שבע אצל הפועל פתח תקוה: "גביע זה גביע, תמיד דברים קורים. נצטרך לבוא בשיא הריכוז והמוטיבציה, להפועל פתח תקוה כבר הפסדנו במגרש שלה ואני בטוח שהם ישימו בצד את מאבקי ההישרדות בליגה. מאוד נרצה להתקדם שלב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully