וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע שוב תחסר שני שחקני מפתח מול הפועל חיפה

9.3.2024 / 14:57

ויטור עדיין לא חזר לאימונים וגם פוקו ימשיך להיעדר, שמיר בספק גדול (ב', 20:00, ספורט1). קיניונס צפוי לשוב לסגל, חטואל יפתח?

תקציר: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

מיגל ויטור לא יהיה כשיר גם למשחק החוץ של הפועל באר שבע מחרתיים (שני, 20:00, ספורט1) מול הפועל חיפה. ויטור עדיין לא קיים אימון מלא עם הקבוצה ולא ברור מתי יחזור והאם יהיה זמין לנבחרת ישראל במשחקה מול איסלנד בעוד 12 ימים, בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2024. הבוקר קיימה הקבוצה אימון והבלם הוותיק לא שותף בו.

גם אנדרה פוקו לא יעמוד לרשותו של אליניב ברדה מחרתיים. פוקו עדיין מחלים מקרע בשריר הירך האחורי, כך שכמגן ימני ימשיך איאד אבו עביד או שאור דדיה יקבל הזדמנות. מי שנמצא בספק גדול למשחק הוא עדן שמיר, שסיים את המשחק מול בית"ר ירושלים כשהוא פצוע ויצא כבר במחצית.

לעומתם, שחקן הכנף הקולומביאני דיינר קיניונס אמור לשוב לסגל במשחק הלפני אחרון של הליגה הסדירה, וגם רותם חטואל אמור לשחק ואולי אף לחזור להרכב.

שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל. אריאל שלום
ישוב ל-11? רותם חטואל/אריאל שלום

הפועל חיפה היא אחת היריבות האהובות על הפועל באר שבע בשנים האחרונות. ב-28 מפגשי הליגה האחרונים היו 17 ניצחונות של הקבוצה מבירת הנגב ועוד 11 תוצאות תיקו, כשהניצחון האחרון של החיפאים היה 1:2 בקרית אליעזר במרץ 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully