וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהאיטי התגאו ב"פיירו הגיבור", בבלגיה טענו: "איתו, גנט הייתה עולה"

החלוץ שוב היה האיש של הירוקים באירופה, התקרב לשיאן אלון מזרחי וזכה לשבחים גם בצרפת: "מכבי חיפה צריכה להודות לו"

תקציר: גנט - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

פרנזי פיירו שוב כבש עבור מכבי חיפה ברגע מכריע באירופה והעלה אותה אמש (רביעי) לשמינית גמר הקונפרנס ליג. החלוץ מהאיטי, שהכריע את המשחק הראשון מול גנט בהונגריה, כבש בעזרת שחקן הגנה בדקה הרביעית במשחק החוץ בבלגיה וחבריו ידעו לשמור על ה-1:1 גם לאחר ספיגת השוויון (69) והרחקתו של דניאל סונדגרן (72).

סך הכול עומד פיירו על 12 שערים במפעלי אופ"א מאז הצטרף לשורות הירוקים בקיץ 2022. זה מציב אותו במקום השני בכל הזמנים יחד עם יניב קטן, כשלפניו רק אלון מזרחי עם 15 שערים. העונה יש לו 17 שערים בכל המסגרות, אחרי 14 בכל העונה שעברה.

בתקשורת בבלגיה המשיכו את הקו של היין ואנהאזברוק, מאמנה של גנט שטען כי בסגל שלו "אין קילרים, אין מי שיכבוש", ובספורזה נכתב באותו הקשר: "אם פיירו היה בצד של גנט, התוצאה הייתה שונה".

פרנזי פיירו מכבי חיפה חוגג יתרון מול גנט. רויטרס
האיש של מכבי חיפה באירופה. פרנזי פיירו/רויטרס

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בהאיטי כמובן התגאו והעיתונאי קאלב ז'פט פייר בירך את פיירו: "החלוץ שלנו כבש בשני המפגשים ונשא את קבוצתו לשלב הבא". באתר "האיטי-טמפו" נכתב: "פיירו ממשיך לחגוג. הוא הגיבור של מכבי חיפה, אחד הארכיטקטים בקמפיין האירופי המוצלח של הקבוצה מישראל".

בצרפת, שם הצטיין פיירו בליגה השנייה במדי גנגאן לפני שנרכש על ידי מכבי חיפה בסכום של 1.6 מיליון יורו, החמיאו לחלוץ החסון. "שוב פיירו הוא הגיבור", נכתב באתר "סו פוט". "מכבי חיפה יכולה להודות שוב לחלוץ מהאיטי, שהביא לה הישג נוסף".

כזכור, פיירו כיכב במוקדמות ליגת האלופות בעונה הקודמת, אז כבש צמדים מול אולימפיאקוס והכוכב האדום בלגרד, וגם העונה היה לו צמד מול חמרון ספרטנס ממלטה ושערים בודדים בגומלין מולה ובצמד המשחקים מול סלובן ברטיסלבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully