וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה, שתי ישראליות בשמינית גמר באירופה. כמה כל אחת הרוויחה?

הכדורגל הישראלי עשה היסטוריה בקונפרנס ליג ושיפר עמדות במאבק על כרטיס נוסף למוקדמות ליגת האלופות. הירוקים עם כמעט 12 מיליון יורו ממענקים

תקציר: גנט - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

העלייה של מכבי חיפה לשמינית גמר הקונפרנס ליג לא רק קידמה את ישראל אל המקום ה-15 המיוחל (על חשבון נורבגיה) שמעניק שתי נציגות במוקדמות ליגת האלופות, אלא גם קבעה כי לראשונה אי פעם יהיו שתי ישראליות יחד בשלב 16 האחרונות של מפעל אירופי. כזכור, מכבי תל אביב העפילה ישירות לשמינית הגמר דרך שלב הבתים בקונפרנס, גם היא על חשבון אותה גנט.

מבחינה כספית, העלייה הזו זיכתה את הירוקים במענק נוסף של 600 אלף יורו. העפלה לרבע הגמר תוסיף לקופה מיליון יורו, כרטיס לחצי הגמר שווה שני מיליון והגעה לגמר שלושה מיליון.

עד כה, מכבי חיפה הכניסה 11.678 מיליון יורו רק ממענקים בקמפיין האירופי, אחרי ששיחקה בכל שלושת מפעלי אופ"א.

זו החלוקה:

ליגת האלופות: 5 מיליון יורו
הליגה האירופית: 5.778 מיליון
הקונפרנס ליג: 900 אלף יורו

שחקני מכבי חיפה בגנט. רויטרס
המסע האירופי של מכבי חיפה נמשך/רויטרס

גם אם במקרה תלך עד הסוף במפעל ואפילו תניף את הגביע, מכבי חיפה לא תוכל להתקרב לסכום הכספי שצברה בעונה הקודמת, בה שיחקה בשלב הבתים של ליגת האלופות. אז הסכום הסופי עמד על 22.175 מיליון יורו, גם אם העונה האירופית הסתיימה בנובמבר.

מצד שני, הירוקים הרוויחו באירופה יותר ממכבי תל אביב, שכאמור נמצאת גם היא בשמינית הגמר. אלא שמבחינת הצהובים זה המפעל היחיד בו השתתפו וכך הסכום שלהם ערב שמינית הגמר עומד על כ-8.1 מיליון יורו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully