וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מכה כפולה מישראל": בבלגיה המומים מ"הדחה מול בינוניים"

התקשורת הבלגית קטלה את גנט לאחר ההדחה בידי מכבי חיפה. המאמן ואנהאזברוק: "סק וכיוף הצילו אותם, לנו לא היה מי שיכבוש"

תקציר: גנט - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

גנט לא הצליחה להעפיל לשמינית גמר הקונפרנס ליג דרך שלב הבתים בעקבות הפסד למכבי תל אביב במחזור הסיום, אבל הייתה לה הזדמנות נוספת לעשות זאת ושוב מול יריבה ישראלית כאשר הוגרלה נגד מכבי חיפה בשלב הפלייאוף. במשחק ה"בית" של הירוקים בבודפשט הפסידה גנט 1:0 והערב במשחק הבית הצליחה רק לחזור מפיגור, אבל לא השכילה להפוך, זה הסתיים ב-1:1 ומכבי חיפה עלתה שלב.

בבלגיה, למרות זאת, בחרו שלא לפרגן לישראליות - אלא לחבוט בגנט. "שוב אותו סיפור מוכר. גנט החמיצה, לא הצליחה לנצח והמסע האירופי הסתיים למרות שפגשה יריבה בינונית", נכתב ב"nieuwsblad". ב"ספורזה" הוסיפו: "הנגאובר אירופי עבור גנט. ההרפתקה בקונפרנס ליג הסתיימה אחרי ערב מתסכל וגנט חטפה מכה כפולה מישראל". ב"HLN" סיכמו: "גנט פשוט לא הופיעה למחצית הראשונה. לא היו אוהדים באצטדיון, כך שברור שהתנאים לא היו אידיאליים, אבל גנט נראתה כל כך רע חלשה. רפאלוב וחלאילי שהיה טוב מאוד היו יכולים להבקיע והחמיצו. גם אחרי שגנט השוותה והייתה ראויה להוביל, פשוט לא הצליחה להבקיע שער נוסף וזו עובדה שהיא עפה מאירופה. עוד אכזבה ב-2024".

שחקני גנט מאוכזבים. רויטרס
"עוד אכזבה ב-2024"/רויטרס
sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

המאמן היין ואנהאזברוק טען: "היינו צריכים להדיח אותם אחרי שני משחקים, אבל לא ניצלנו את המצבים שלנו. בקושי נתנו להם הזדמנויות לכבוש ובכל זאת ספגנו. לא היינו צריכים לאבד כדורים בכזו קלות. חסרים לנו קילרים מול השער, אפילו הגול שלנו היה אחרי פגיעה בגוף של שחקן הגנה שלהם. חסרים לנו סקוררים, אין מה לעשות. אני לא יכול להפוך שחקנים למשהו שהם לא. היו שם כמה הצלות פנומנליות של סק, שרק הוא יכול עם הגודל שלו, וגם של השוער שלהם. לנו פשוט לא היה מי שישים את הכדור ברשת. אולי עם הקהל לצדנו היינו מצליחים לכבוש, חבל שלא התאפשר לנו להיעזר בו. היו לנו חלומות גדולים בערב השנה החדשה, אבל הכול השתבש. נצטרך לקום מזה".

טאריק טיסודאלי, שהבקיע את השער היחיד של גנט הערב, לא הסתיר את האכזבה הגדולה: "יש אלפי סיבות למה לא ניצחנו, אבל זה לא משנה. אני מאוכזב מאוד, אנחנו כולנו צריכים להביא יותר מעצמנו. הזדמנויות היו לנו המון וזו לא הייתה הבעיה, אלא שאנחנו לא מצליחים להבקיע. יש לנו בעיית איכות מול השער. במחצית השנייה לקחנו יותר סיכונים וזה נראה אחרת, לא פחדנו כמו במחצית הראשונה, אבל זה לא הספיק. אנחנו נצטרך להתמודד עם האכזבה מההדחה ולהשיג תוצאה טובה כבר במשחק הבא בליגה".

היין ואנהאזברוק מאמן גנט מאוכזב. רויטרס
מיואש. היין ואנהאזברוק/רויטרס

טיבה דה פליחר בן ה-18 עלה מהספסל וערך הופעה אירופית, בסיומה אמר: "אני שמח לשחק, אם להיות כן אני ברגשות מעורבים כי אני ממשיך להתקדם, אבל הכי חשוב היה שנעפיל שלב וזה מאכזב מאוד. כמובן שגם יותר כיף לשחק כדורגל כשיש אוהדים ביציעים".

פיטר חרקנס הוסיף: "אני משוכנע שאם היינו מבקיעים שער נוסף היינו עולים אחרי הארכה, אבל לצערי לא הצלחנו. מאוד רצינו להמשיך שלב ולא הצלחנו. ספגנו שער שלא היינו צריכים לקבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully