וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה: "ארבע שנים בליגה מבגרות אותך, אבל יש עוד לאן לצמוח"

הישראלי סיכם ערב מופלא בו קבע שיא קריירה עם 43 נקודות בהפסד וושינגטון לניו אורלינס: "אני צעיר בחיים, אבל במשחק הזה מתבגרים מהר. יש עוד הרבה דברים לעבוד עליהם, לא אעצור כאן"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 15.2/ספורט1

בכדורסל הישראלי, וגם מעבר לים, עדיין תופסים את הראש אחרי שיא הקריירה המדהים שקבע הלילה (בין רביעי לחמישי) דני אבדיה. הפורוורד של וושינגטון קבע שיא ישראלי ב-NBA של 43 נקודות, מה שגם הפעם לא הספיק לניצחון מול ניו אורלינס. אבדיה כידוע נמצא בכושר הטוב בחייו, אך גם הוא סביר להניח לא ציפה לקפוץ משיא קריירה של 25 נקודות ל-43. אל השיא הזה הוא הוסיף גם 15 ריבאונדים, ואל פגרת האולסטאר שתחל הלילה הוא יוצא כשחקן דומיננטי בוויזארדס.

הקבוצה של הישראלי פרסמה ציטוטים של אבדיה אחרי המשחק בניו אורלינס, בו דני הרשה לעצמו גם להביט לאחור: "אני צעיר בחיים, אבל במשחק הזה מתבגרים מהר. ארבע שנים בליגה ממש מבגרות אותך, אבל כן, אני צעיר ולכן נרגש כי יש לי עוד המון לאן לצמוח ודברים לעבוד עליהם".

אבדיה מקווה שפגרת האולסטאר לא תקטע את המומנטום המצוין, וכאשר המשחקים יחודשו הוא ימשיך מאותו המקום: "אני לא עוצר כאן. היה משחק נהדר הלילה אבל יש עוד עונה ארוכה וקריירה ארוכה. מקווה שזו רק ההתחלה".

התגובות לשיא הקריירה של דני אבדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully