וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקולום מזלזל, זאיון התרשם, מאמן וושינגטון בטוח: זו רק ההתחלה

דני אבדיה הגשים חלום עם שיא הקריירה, עומרי כספי בירך, בריאן קיף הצהיר שההצגות שלו כאן כדי להישאר וגם וויליאמסון הודה ש"חייבים לכבד אותו". אז למה חברו לקבוצה עשה את ההפך הגמור?

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.2/ספורט1

דני אבדיה חוגג את משחק השיא שלו בקריירה, אולי משחק השיא של כדורסלן ישראלי אי פעם, ומקבל מחמאות מקיר לקיר.

"תודה על כל התמיכה והאהבה שאתם נותנים. אף פעם אל תוותרו על החלומות שלכם. עם ישראל חי!", כתב אבדיה באינסטגרם לאחר המשחק, בו קלע 43 נקודות והוריד 15 ריבאונדים בהפסד 133:126 לניו אורלינס. אבדיה קיבל ברכות גם מעומרי כספי, שהשיא הישראלי בו החזיק עם 36 נקודות במשחק NBA נשבר. "איזה יופי, איזו הצגה. להמשיך ככה!", כתב כספי.

מאמן וושינגטון בריאן קיף סיפר שלפני המשחק הייתה לו שיחה עם אבדיה בה שם בפניו דגש על הריבאונד. אבדיה עמד במטלה והוריד 15 ריבאונדים.

"אני ודני שוחחנו לפני המשחק בדיוק על זה - הריבאונדים של דני הם הטריגר להתקפה שלו. כשהוא לוקח ריבאונדים, הוא יכול לדחוף את הכדור וליצור מצבים לעצמו ולאחרים", אמר קיף, והבטיח: "לדני יש חלק גדול בהתקפה שלנו, וזה ימשיך להיות כך. הוא מראה שהוא מסוגל לעשות את זה, ונמשיך לדרוש ממנו את זה. אני מאמין שהיכולת שלו במשחקים האחרונים לא מקרית, והוא ימשיך עד סוף העונה מאותו נקודה".

דני אבדיה מגיב לשיא הקריירה שלו ב-NBA. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
פוסט האינסטגרם של אבדיה אחרי המשחק/צילום מסך, מתוך אינסטגרם
עומרי כספי מפרגן אחרי שיא הקריירה של דני אבדיה. מתוך טוויטר, צילום מסך
עומרי כספי מברך/צילום מסך, מתוך טוויטר

זאיון וויליאמסון שסיים עם 36 וחלק גדול מהנקודות של אבדיה נקלעו כשהוא שמר עליו, התייחס בכבוד רב להצגה של הישראלי ואמר בסיום: "היה לו משחק נהדר מתחילת המשחק ועד סופו, בשני צידי המגרש. כשכבר חשבת שהוא ירים ידיים, עדיין היו לו אנרגיות גבוהות. חייבים לכבד שחקן כזה. הוא כל הזמן עירב את החברים שלו במשחק, כל הזמן תקף. הוא עשה דברים גדולים היום".

מנגד, חברו לקבוצה סי ג'י מקולום נשמע אחרת לחלוטין, והביע זלזול מופגן באבדיה: "הבחור הזה (אבדיה) קלע עלינו 40 ומשהו, והממוצע שלו הוא רק 13. כשדברים כאלה קורים, אתה יודע שאתה בבעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully