וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"תקרה החדשה" של אבדיה: "שחקן חמישייה בקבוצה שרצה לאליפות"

אחרי ההצגה הגדולה, בארצות הברית דנים מחדש בפוטנציאל של הפורוורד הישראלי, ומנתחים: "הוא משחק כדורסל מנצח, וקבוצות מנצחות ירצו מאוד שחקן כזה. התחילו לקחת אותו ברצינות". ומה המבחן שמצפה לו? "קבוצות ישמרו עליו אחרת"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 14.2/ספורט1

בשעות שאחרי ההצגה הגדולה של דני אבדיה, בארצות הברית דנים מחדש בסוגיית העתיד שלו, ומנתחים כמה גדול הפוטנציאל שלו להתפתח לשחקן משמעותי ב-NBA.

בבלוג "Bleav In Wizards" דנו כתבי הוויזארדס מאט מודרנו ו-וויל קלייטן באריכות על אבדיה.

"לא ציפיתי לראות משחק כזה מדני העונה, אולי רק בעונה הבאה", אמר וויל קלייטון. "הוא פשוט השתלט על המשחק. הוא אגרסיבי, כשהזריקות שלו נופלות הוא לפתע נראה כמו שחקן שיכול להיות האופציה ההתקפית הראשונה או השנייה בקבוצת NBA. מעולם לא ראיתי אצלו פוטנציאל כזה. עד עכשיו הוא נתפס אצלי כרול פלייר מעולה לקבוצה מצליחה, אבל לא יותר מזה - אבל בשבועות האחרונים הוא מראה שהוא מסוגל להיות משהו גדול יותר. זה מלהיב מאוד מבחינת הוויזארדס".

קלייטון הוסיף: "כשיש לדני ביטחון, הוא שחקן אחר לחלוטין. הערב הוא נראה מלא בביטחון, ופתאום אתה מקבל שונה ממה שאתה רגיל. הוא נמצא בידיים טובות מאוד, הוא שחקן מנצח ושחקן מהסוג שקבוצות מנצחות ירצו מאוד".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
במיטבו. אבדיה/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

מאט מודרנו אמר: "לא האמנתי שהוא יספק הצגה כזאת, אולי לעולם. החוזה שלו נראה פתאום ממש-ממש טוב. הוא אנדרפייד במונחי NBA. ההחלטה להחתים אותו על חוזה ארוך טווח נראית כמו ההחלטה הכי טובה שההנהלה של הוויזארדס קיבלו במשך הרבה מאוד שנים. מעניין מאוד מה יקרה איתו עכשיו, איך קבוצות יריבות ישמרו עליו מעתה והלאה. היו רגעים שהיה נראה שהוא פשוט לא מסוגל להגיע ל-43 נקודות במשחק, אפילו 14 נקודות נראה הרבה בשבילו - אבל דני גרם לכולם לקחת אותו ברצינות, ולא רק בגלל המשחק הזה, אבל בזכות התצוגות שלו לאורך כל העונה".

בפודקאסט "The Hoffman Show" אמר קרייג הופמן, שמסקר את וושינגטון: "כמו שזה נראה עכשיו, דני אבדיה יכול להיות שחקן חמישייה בקבוצה אלופה. ההשוואות ללוקה בתחילת הקריירה היו מטורפות, אבל עכשיו אני בהחלט רואה אותו הופך לשחקן טוב בקבוצה אלופה. הוא עדיין צעיר, אבל שיפר מאוד את הקליעה ומראה מוסר עבודה גבוה. הוא צריך לקבל עוד הזדמנויות להוכיח שהוא שחקן התקפה מוביל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully